خانهاخبار
رندرهای خبری ایسوس Zenfone 9 طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهند

رندرهای خبری ایسوس Zenfone 9 طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهند

گوشی جدید برند ایسوس در تاریخ 6 مرداد روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۲۹

امروز تصاویر رندری جدیدی از گوشی جدید ایسوس موسوم به Zenfone 9 منتشر شد که طراحی آن را در همه زوایا نشان می‌دهد. این تصاویر که توسط کاربری در توئیتر به نام SnoopyTech به اشتراک گذاشته شده است ایسوس Zenfone 9 را در رنگ مشکی نشان می‌دهد.

image

 

براساس این تصاویر، ایسوس Zenfone 9 به طور کلی از فرم فکتور مستطیلی‌شکل بهره خواهد برد. نمایشگر این گوشی نیز میزبان حفره دوربین سلفی است که در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار گرفته است. حاشیه نمایشگر ایسوس Zenfone 9 نیز جز در بخش پایین بسیار کم است. مطابق انتظار، در سمت راست بدنه ایسوس Zenfone 9 نیز کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور قرار دارد. در قسمت زیرین این گوشی نیز دو حفره اسپیکر، درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه سیم کارت جای خواهد داشت.

image

image

شایان ذکر است که در پنل پشتی ایسوس Zenfone 9 دو حلقه دوربین قرار گرفته است که یکی از آن‌ها میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، دوربین ایسوس Zenfone 9 از تثبیت‌کننده تصویر گیمبال نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته قبلا نیز طراحی و شکل کلی گوشی جدید ایسوس در ویدئویی تبلیغاتی دیده شده بود که به طور تصادفی لو رفته بود. به علاوه، بخشی از مشخصات فنی ایسوس Zenfone 9 نیز در این ویدئو اعلام شده بود.

image

 

براساس این ویدئو تبلیغاتی، ایسوس Zenfone 9 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد که توسط باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه خواهد شد. در پنل جلویی نیز گوشی جدید ایسوس میزبان نمایشگر 5.9 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی ایسوس Zenfone 9 می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد.

image

در نهایت، گوشی ایسوس Zenfone 9 قرار است به عنوان جانشین گوشی نسل قبلی ایسوس Zenfone 8 در تاریخ 28 ژوئیه مصادف با 6 مرداد برای بازارهای جهانی رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)