خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو اعلام شد

زمان رونمایی رسمی تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو اعلام شد

جدیدترین نسل تراشه پرچمدار کوالکام در رویدادی سه روزه و تا چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۲۹

همانطور که می‌دانیم، کوالکام دیروز برنامه بسیار فشرده کاری را پشت سر گذاشت چرا که این تولیدکننده سرانجام از جدیدترین نسل تراشه‌های مخصوص پوشیدنی‌های هوشمند موسوم به اسنپدراگون W5 و W5+ با لیتوگرافی 4 نانومتری رونمایی کرد که از عملکرد فنی بسیار خوب و مصرف انرژی پایین بهره می‌برد.

حالا اما بالاخره نوبت به سخت‌افزار پرچمدار موبایلی کوالکام رسیده است چرا که این شرکت با انتشار پوستری رسما زمان برگزاری رسمی رویداد Snapdragon Summit را اعلام کرد. این رویداد سالانه به مانند سال گذشته در هاوایی برگزار خواهد شد ولی زمان آن از ماه دسامبر میلادی به ماه نوامبر منتقل شده است. در این راستا، رویداد Snapdragon Summit در طی سه روز و از تاریخ 15 تا 17 نوامبر مصادف با 24 تا 26 آبان برگزار خواهد شد.

image

شایان ذکر است که در رویدادهای Snapdragon Summit کوالکام به طور معمول شاهد رونمایی از آخرین نسل تراشه‌های این شرکت برای گوشی‌های هوشمند هستیم. در نتیجه، به احتمال بسیار زیاد در این رویداد تراشه موردانتظار اسنپدراگون 8 نسل دو رونمایی و معرفی خواهد شد. در واقع، انتظارها برای این سخت‌افزار بسیار بالاست چرا که تراشه پرچمدار فعلی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک موفق شده است تا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و به نظر تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو نیز می‌تواند روند مثبت کوالکام را تکمیل کند.

البته نباید فراموش کنیم که رویداد Snapdragon Summit تنها به تراشه پرچمدار کوالکام اختصاص ندارد و در این رویداد تراشه‌های دیگری نیز معرفی خواهند شد که به احتمال زیاد برای دستگاه‌های میان‌رده خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز دلیل کوالکام برای برگزاری رویداد خود در ماه نوامبر مشخص نیست ولی احتمالا این تغییر برنامه زمانی ربطی به فروش گوشی‌های هوشمند در بازار چین دارد چرا که فروش گوشی در زمان جشن سال نو چینی رشد بسیار خوبی پیدا می‌کند و در نتیجه، کوالکام قصد دارد تا با معرفی زودهنگام از تراشه خود به تولیدکنندگان فرصت توسعه و عرضه گوشی‌های جدید را قبل از این فستیوال بدهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)