خانهاخبار
تاریخ رویداد Galaxy Unpacked در توییتی توسط سامسونگ لو رفت

تاریخ رویداد Galaxy Unpacked در توییتی توسط سامسونگ لو رفت

سامسونگ در اقدامی عجیب تاریخ مراسم بعدی خود را فاش کرد.
۱۴۰۱/۴/۲۸

به نظر می‌رسد سامسونگ اخیرا تاریخ رویداد Galaxy Unpacked را فاش کرده است. صفحه رسمی این کمپانی در توییتر نوشت:

«ما رازی برای گفتن به شما داریم. #SamsungUnpacked»

image

تصویری از توییت سامسونگ

اما با این حال، سامسونگ تاریخ این رویداد را به صورت واضح در توییتر بیان نکرده است. اما پس از رمزگشایی آن، به تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (مصادف با ۱۹ مرداد ۱۴۰۱) می‌رسیم.

لازم به ذکر است که افشاگر معروف ایوان بلاس نیز پیش‌تر این تاریخ را برای رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ پیش‌بینی کرده بود. با وجود اینکه توییت ایوان بلاس اکنون دیگر در دسترس نیست، اما او همچنین اعلام کرد که شعار این مراسم Unfold Your World به معنای «دنیای خود را باز کنید» خواهد بود.

طبق شایعات، پیش‌بینی می‌شود غول کره‌ای در این رویداد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ رونمایی کند. لازم به ذکر است که با توجه به ظاهر شدن گلکسی واچ سری ۵ به لیست برخی برنامه‌های سامسونگ، انتظار می‌رود نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند این کمپانی نیز معرفی شوند.

بر طبق شایعات، بار پردازشی این دو دستگاه تاشو بر دوش جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام خواهد بود؛ اسنپدراگون ۸+ نسل ۱. همچنین انتظار می‌رود هر دو گوشی در سه نسخه با حافظه‌های داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شوند. ضمنا طبق پیش‌بینی‌ها دو دستگاه گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ به ترتیب دارای رم‌های ۱۲ و ۸ گیگابایتی خواهند بود.

اکنون باید صبر کنیم و ببینیم سامسونگ برای طرفداران گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند خود چه چیز جدیدی را تدارک دیده و آیا می‌تواند مانند گلکسی اس 22 اولترا یک فروش بی‌سابقه را تجربه کند یا خیر. انتظار می‌رود با گذر زمان و نزدیک شدن به زمان رویداد، جزئیات بیشتری از گوشی‌های تاشو و ساعت هوشمند جدید سامسونگ فاش شود.

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)