خانهاخبار
گلکسی اس 22 FE تولید نخواهد شد

گلکسی اس 22 FE تولید نخواهد شد

سامسونگ قصد دارد از نسخه Fan Edition در خانواده گلکسی اس 22 صرف نظر کند اما گویا S23 قرار است نسخه FE داشته باشد!
۱۴۰۱/۴/۲۸

به نقل از گزارشی که به تازگی توسط رسانه کره‌ای The Elec منتشر شده، سامسونگ به دلیل مواجه شدن با مشکلاتی از قبیل کمبود تراشه، قصد تولید گلکسی اس 22 FE را ندارد. به نظر می‌رسد غول کره‌ای به دلیل تقاضای بیش از حد گلکسی اس 22 اولترا مجبور شده قید گلکسی S22 FE را بزند.

image

 

این ادعا زمانی محتمل‌تر به نظر می‌رسد که سامسونگ با وجود قصد قبلی برای تولید گلکسی S22 FE، هیچ نشانی اعم از شماره مدل، رشته‌های نرم‌افزاری و... این گوشی را در خط تولید خود ندارد.

سامسونگ توسعه گلکسی S22 FE را متوقف کرده است

لازم به ذکر است که بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان رکوردی در فروش گلکسی اس 22 اولترا ثبت کرده است. با توجه به اینکه سامسونگ قصد داشت بار پردازشی گلکسی اس 22 FE را بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بگذارد، ناتوانی کوالکام در ارائه تراشه کافی به غول کره‌ای باعث این تصمیم شده است. همچنین شایعات دیگر می‌گویند تولید گلکسی اس 22 FE به دلیل عرضه دیرهنگام گلکسی اس 21 FE لغو شده که به نظر درست نمی‌رسد.

گفتنی است که سامسونگ به دلیل استقبال همیشگی طرفداران از سری Fan Edition قصد داشت سه میلیون نسخه از گلکسی S22 FE را عرضه کند. اما از طرفی دیگر گلکسی اس 22 اولترا که به عنوان جانشین سری نوت وارد بازار شده با استقبال غیرمنتظره‌ای مواجه شد.

این کمپانی تا کنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه گلکسی اس 22 اولترا به فروش رسانده و به همین دلیل، به حداکثر موجودی تراشه‌های پرچمدار برای عرضه کافی این دستگاه نیاز دارد.

با وجود مشکلات بسیار، سامسونگ قصد عرضه گلکسی S23 FE را دارد

با توجه به مطالبی که پیش‌تر ذکر شد، اکنون سه میلیون تراشه بیشتر در اختیار خط تولید گلکسی اس 22 اولترا قرار گرفته و از طرفی دیگر، گلکسی اس 21 FE می‌تواند به خوبی نیازهای کاربران را برطرف کند.

همین موضوع توضیح می‌دهد چرا سامسونگ توقف توسعه این گوشی را به استفاده از سایر تراشه‌ها مانند مدیاتک ترجیح داده و می‌‌خواهد اسنپدراگون‌های خود را برای گلکسی اس 22 اولترا کنار بگذارد.

همچنین در انتهای این گزارش ذکر شده که سامسونگ به طور کامل قصد لغو سری Fan Edition را نداشته و قصد دارد با بهبود شرایط و جبران کمبودها، گلکسی S23 FE را به بازار عرضه کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)