خانهاخبار
ممکن است آیفون 14 در برخی بازارها تنها در نسخه eSIM عرضه شود

ممکن است آیفون 14 در برخی بازارها تنها در نسخه eSIM عرضه شود

احتمالا دوران استفاده از سیم کارت فیزیکی به پایان خود نزدیک شده است.
۱۴۰۱/۴/۲۸

طبق روند هرسال، انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر (شهریور) خانواده‌ای جدید از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کند. براساس شایعات پیش‌بینی می‌شود نسخه مینی از این سری حذف شده و شاهد آیفون 14 مکس به عنوان جایگزین باشیم. همچنین کاربران انتظار دارند بعد از سال‌ها دیگر شاهد ناچ در آیفون‌های خود نباشند. اما اخبار لو رفته اخیر، خبر از یک تغییر مهم سخت‌افزاری در گوشی‌های این برند می‌دهد.

image

 

اکنون که دیگر اکثر اپراتورهای سراسر دنیا استاندارد eSIM را پذیرفته‌اند، ممکن است در آینده نزدیک تمامی گوشی‌ها فاقد اسلات سیم کارت باشند. به نقل از گزارشی که به تازگی توسط رسانه وال استریت ژورنال منتشر شده، ممکن است برخی بازارها تنها نسخه eSIM خانواده آیفون 14 اپل را دریافت کنند. همانطور که مشخص است، غول آمریکایی قصد ریسک نداشته و می‌خواهد بازخورد کاربران خود در مقابل این استاندارد را ببیند.

طبق گزارش‌ها، این شرکت تا کنون تصمیم خود را به چندین اپراتور بزرگ ایالات متحده اطلاع داده تا بتوانند برای ارائه خدمات به آیفون‌های جدید آماده شوند. اما مزیت اصلی حذف درگاه سیم کارت، آزاد شدن فضای داخلی دستگاه بوده که می‌تواند برای سایر قطعات مورد استفاده گیرد. لازم به ذکر است امنیت نیز از عواملی بوده که در استاندارد eSIM بهبود می‌یابد. زیرا شرکت‌های مخابراتی می‌توانند بروزرسانی‌های امنیتی را به طور همزمان برای میلیون‌ها نفر ارسال کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)