خانهاخبار
اینستاگرام حالا به شما امکان می‌دهد از داخل چت کالا خریداری کنید

اینستاگرام حالا به شما امکان می‌دهد از داخل چت کالا خریداری کنید

اینستاگرم با قابلیت جدید برای خرید و فروش کالا در این برنامه به نظر می‌رسد کمک شایانی هم به کسب و کارها هم به مشتریان کرده است.
۱۴۰۱/۴/۲۸

اینستاگرام امروز با یک بروزرسانی جدید به شما امکان داده تا مستقیما از درون چت‌هایتان خرید کنید. این ویژگی برای تمامی کسب و کارهای کوچک کار می‌کند و آنها می‌توانند از داخل چت سفارشات شما را تایید کنند، درخواست‌های پرداخت را ایجاد کنند و پروسه خرید را در همانجا کامل کنند. بنابراین همه این پروسه اعم از سوالات شما، پاسخ‌های فروشنده، اطلاعات کامل سفارش، حمل و نقل و پیگیری سفارش، همگی در یک مکان باقی می‌ماند که باعث می‌شود راحت‌تر در دسترس باشد و نظم بیشتری داشته باشد.

image

 

شرکت مادر اینستاگرام متا می‌گوید هر هفته یک میلیارد نفر به کسب و کارها در این برنامه پیام می‌دهند. با توجه به این موضوع، اینستاگرام می‌خواهد تجربه شما با کسب و کارهای مورد علاقه‌تان تا حد امکان یکپارچه و منظم باشد، بنابراین بر آن شدیم تا این ویژگی جدید را راه اندازی کنیم.

بیانیه مطبوعاتی رسمی اینستاگرام با ذکر یک مثال قابلیت جدید را شرح داده است. فرض می‌کنیم که شما به یک کوله پشتی علاقه‌مند هستید، با کسب و کار سازنده یا فروشنده آن از طریق پیام دایرکت تماس می‌گیرید، سپس در همان دایرکت در مورد سفارش‌سازی‌ها چت می‌کنید، اگر از همه‌چیز راضی بودید سفارش خود را به طور مستقیم از داخل چت انجام می‌دهید؛ سپس می‌توانید سوالات بعدی خود را در همان چت از آن کسب و کار بپرسید و سفارش خود را نیز پیگیری کنید. همچنین می‌توانید برای تکمیل خرید و پرداخت، از متا پی استفاده کنید.

ضمنا اگر هم یک کسب و کار کوچک هستید، می‌توانید از این ویژگی جدید برای گپ زدن با مشتریان برای پاسخ به سوالات و تایید جزییات خرید، ایجاد یک درخواست پرداخت با توضیحات کالا و قیمت، و سپس جمع‌آوری پرداخت‌های گفته شده، همگی در پیام‌های دایرکت خود، استفاده کنید.

نظر شما راجع به این ویژگی جدید اینستاگرام چیست؟ اگر صاحب کسب و کار در این برنامه محبوب هستید، آیا فکر می‌کنید این قابلیت می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در خرید و فروش کالا بگذارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)