خانهاخبار
برخی از گوشی‌های Nothing Phone (1) از مشکل نمایشگر سبز رنج می‌برند!

برخی از گوشی‌های Nothing Phone (1) از مشکل نمایشگر سبز رنج می‌برند!

اولین گوشی برند Nothing به تازگی عرضه شده است و حالا به نظر می‌رسد با مشکلاتی مانند نمایشگر سبز دست و پنجه نرم می‌کند.
۱۴۰۱/۴/۲۸

هفته گذشته بود که اولین گوشی برند Nothing به نام Phone (1) رسما معرفی شد و به عنوان دستگاهی میان‌رده استقبال خوبی از آن شد. به علاوه، این گوشی جدید که از طراحی نوینی بهره می‌برد موفق شده است تا توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جذب کند. حالا اما گزارشی منتشر شده است که خبر از مشکلات عجیب Nothing Phone (1) می‌دهد که توسط کاربران مختلفی به اشتراک گذاشته شده است. در این راستا، خریداران گوشی Nothing Phone (1) گزارش داده‌اند که گوشی خود از مشکل نمایشگر سبز و هاله پیرامون دوربین سلفی رنج می‌برد.

image

در تصاویری که کاربران از گوشی Nothing Phone (1) در شبکه اجتماعی تویئتر به اشتراک گذاشته‌اند، به خوبی سبز شدن نمایشگر این گوشی مشخص است که بیشتر هم مربوط به قسمت بالای نمایشگر است. حتی یکی از کاربران موفق شد تا گوشی معیوب خود را با دستگاهی جدید تعویض کند ولی متاسفانه گوشی جایگزین هم از مشکلی مشابه رنج می‌برد.

image

شایان ذکر است که گروهی دیگر از کاربران ادعا کرده‌اند که برای پیرامون حفره دوربین سلفی مشکلی پیش آمده است و هاله‌ای به دور آن تشکیل شده است. این ایراد حتی در برخی از واحدهای پیکسل 6 نیز دیده شده بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که مشکل نمایشگر سبز موضوع جدیدی در بین گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر امولد نیست و حتی برخی از گوشی‌های سامسونگی از ایرادی مشابه رنج می‌بردند. خوشبختانه برند Nothing مشکلات فنی Phone (1) را تایید کرده است ولی هنوز راه‌حلی برای آن پیشنهاد نداده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)