خانهاخبار
دعوت‌نامه رویداد گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ افشا شد

دعوت‌نامه رویداد گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ افشا شد

اخیرا افشاگر معروف Evan Blass تصویر دعوت‌نامه‌ای منتسب به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ برای گوشی‌های تاشو و ساعت‌های جدید این شرکت را منتشر کرده که در آن تاریخ این رویداد به وضوح مشهود است.
۱۴۰۱/۴/۲۷

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط افشاگر معروف و معتبر Evan Blass با حساب کاربری توییتری evleaks@ فاش شده است، سامسونگ رویداد پیش‌بینی شده بعدی گلکسی آنپکد خود را در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) برگزار خواهد کرد. این زمانی است که به طور قطع می‌توانیم بگوییم شاهد معرفی گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو خواهیم بود.

image

 

تصویری که این افشاگر در توییتر به اشتراک گذاشته، دعوت‌نامه‌ای رسمی برای یک رویداد گلکسی آنپکد است که تاریخ ۱۰ آگوست بر روی آن نقش بسته است و طراحی کلی آن کاملا با برخی دعوت‌نامه‌های قبلی که دیده‌ایم مطابقت دارد. همچنین یک رندر تار از گلکسی زد فلیپ ۴ هم روی آن قابل مشاهده است که به احتمال زیاد تصویری است که خود Blass هفته گذشته فاش کرد. اگر این تصویر واقعا دعوت‌نامه رسمی سامسونگ باشد، می‌توان گفت که به طور کلی طراحی این دعوت‌نامه خیلی هیجان‌انگیز نیست، زیرا قبلا طرح‌های جالب‌تری را در دعوت‌نامه‌های سامسونگ دیده‌ایم. همچنین طبق گفته Evan Blass این رویداد تحت شعار«دنیای خود را باز کنید» برگزار خواهد شد.

این تاریخ احتمالی گلکسی آنپکد، انتظارات ما را برای اعلام آن توسط سامسونگ حدودا در تاریخی اوایل ماه آگوست و عرضه احتمالی این محصولات به بازار  تقریبا ۱۶ روز بعد از معرفی، تایید می‌کند. به عنوان مثال سال گذشته رویداد گلکسی آنپکد برای گوشی‌های زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ در ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) برگزار شد و این دستگاه‌ها در ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۰) در ویترین مغازه‌ها جای گرفتند. بنابراین با توجه به روال گذشته، گوشی‌های تاشو و محصولات پوشیدنی آینده سامسونگ حدودا در اوایل شهریور به بازار عرضه خواهند شد.

آیا شما از طرفداران گوشی‌های تاشوی سامسونگ هستید؟ اگر جواب مثبت است چه ویژگی‌هایی در این محصولات باعث شده تا آنها را به مدل‌های دیگر ترجیح دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)