خانهاخبار
سری گلکسی واچ 5 در لیست گواهی NBTC قرار گرفت

سری گلکسی واچ 5 در لیست گواهی NBTC قرار گرفت

با توجه به دیده شدن سری ساعت هوشمند سامسونگ در گواهی NBTC، رونمایی آن‌ها نزدیک به نظر می‌رسد.
۱۴۰۱/۴/۲۷

همانطور که می‌دانیم، سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به سری گلکسی واچ 5 که شامل دو مدل گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو می‌شود، احتمالا ماه بعد میلادی و در طی رویداد گلکسی آنپکد رونمایی خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در لیست گواهی NBTC تایلند قرار گرفته‌اند که به رونمایی زودهنگام آن‌ها اشاره دارد.

image

در این گزارش که توسط افشاگر برجسته به نام Makul Sharma در دسترس قرار گرفته است، اعلام شده است که گلکسی واچ 5 با شناسه مدل SM-R915F در لیست گواهی NBTC قرار گرفته است. از آن سو، گلکسی واچ 5 پرو با شناسه مدل SM-R925F روانه بازار خواهد شد. البته مطابق انتظار در لیست این گواهی هیچکدام از جزئیات فنی سری گلکسی واچ 5 قرار نگرفته است ولی به لطف شایعات و گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده‌اند، بخش عمده مشخصات فنی این ساعت‌های هوشمند لو رفته است.

گزارش‌ها و شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که هر دو مدل سری گلکسی واچ 5 از دو کلید فیزیکی بهره خواهند برد. البته باید اشاره کرد که حلقه چرخان محبوب گلکسی واچ 4 کلاسیک در گلکسی واچ 5 پرو به کار نخواهد رفت و همین نکته ممکن است به پاشنه آشیل این ساعت پرمیوم بدل شود. به علاوه، گلکسی واچ 5 پرو از ظاهری رسمی‌تر و قیمتی بالاتر در مقایسه با نسخه معمولی سری بهره خواهد برد.

image

شایان ذکر است که برچسب قیمتی سری گلکسی واچ 5 نیز مشخص شده است که طبق آن، نسخه پایه گلکسی واچ 5 با اندازه 40 میلی‌متری و پشتیبانی از بلوتوث قیمتی برابر با 300 یورو خواهد داشت. بیشترین قیمت سری گلکسی واچ 5 نیز متعلق به گلکسی واچ 5 پرو با اندازه 45 میلی‌متری و پشتیبانی از LTE است که با قیمت 540 یورو روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ نیز شامل رنگ‌هایی مانند مشکی فانتوم، نقره‌ای و طلایی صورتی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود در ساخت سری گلکسی واچ 5 از مواد پرمیومی مانند تیتانیوم و شیشه سفایر استفاده شود. از مشخصات فنی سری گلکسی واچ 5 می‌توان به بهره‌گیری از سنسور دمای بدن و باتری قدرتمندتر اشاره کرد. به علاوه، سری گلکسی واچ 5 احتمالا همراه با گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)