خانهاخبار
نخستین نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موتورولا موتو اج 30 الترا منتشر شد

نخستین نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موتورولا موتو اج 30 الترا منتشر شد

یکی از مدیران شرکت موتورولا اخیرا یک عکس را که توسط دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی موتورولا موتو اج 30 الترا گرفته شده؛ در فضای مجازی منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۴/۲۵

شرکت دوست داشتنی موتورولا بنا دارد تا در ماه جاری میلادی، از جدیدترین پرچمدار خود در سری موتو اج رونمایی کند. این گوشی که نام آن به احتمال زیاد موتو اج 30 الترا خواهد بود؛ دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده و دوربین اصلی آن، از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ آیزوسل HP1 استفاده می‌کند. در امروز، آقای «چن جین» که مدیر کل بخش چین شرکت موتورولا است؛ یک نمونه عکس که توسط این گوشی ثبت شده را در فضای مجازی منتشر کرده است.

image

 

این عکس که با کمک فناوری ترکیب پیکسل‌ها، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی ثبت شده است؛ جزئیات نسبتا دقیقی دارد. البته لازم به ذکر بوده که این عکس، فشرده سازی شده و روی شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته است. بنابراین، احتمالا عملکرد دوربین این محصول بهتر از آنچه در این نمونه شاهد آن هستیم؛ خواهد بود.

به گفته آقای «جین»، فناوری ترکیب ۴ به ۱ پیکسل‌ها، در عمل بسیار بهتر از ترکیب ۹ به ۱ بوده که در گوشی‌های با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شاهد استفاده از آن هستیم. موتورولا موتو اج 30 الترا که قرار است در کشور چین با نام اج X30 پرو به فروش برسد؛ به صورت پیش فرض عکس‌هایی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را ثبت می‌کند.

image

 

حجم نمونه عکس گرفته شده توسط این گوشی، معادل حدودا ۱۳ مگابایت است؛ بنابراین امیدواریم که موتورولا این محصول را با حافظه داخلی بالا یا پشتیبانی از کارت‌های microSD روانه بازار کند تا کاربران برای ذخیره عکس‌های خود دچار مشکل نشوند. درباره نمونه عکس منتشر شده از دوربین گوشی موتورولا اج 30 الترا چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)