خانهاخبار
رنگ‌بندی و کانفیگ حافظه گلکسی زد فولد 4 لو رفت

رنگ‌بندی و کانفیگ حافظه گلکسی زد فولد 4 لو رفت

گوشی تاشو جدید سامسونگ احتمالا در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۲۴

جدیدترین نسل گوشی‌های تاشو سامسونگ احتمالا در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد رونمایی خواهد شد. در همین راستا، در چند وقت اخیر گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره این گوشی‌های جدید منتشر شده است که براساس جدیدترین آن‌ها، کانفیگ و رنگ‌بندی گلکسی زد فولد 4 لو رفت که خبر از عرضه نشدن نسخه حافظه 1 ترابایتی آن می‌دهد.

image

 

براساس این گزارش که توسط افشاگر برجسته به نام ایوان بلس در دسترس قرار گرفته است، گلکسی زد فولد 4 در رنگ جدید بژ عرضه خواهد شد که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره نشده بود. به علاوه، رنگ سبز نیز در نسخه فولد جدید حذف نشده است ولی با رنگی به نام سبز خاکستری جایگزین شده است. خوشبختانه رنگ قرمز برگاندی نیز در گلکسی زد فولد 4 وجود خواهد داشت و رنگ مشکی فانتوم هم از نسل قبلی به گلکسی زد فولد 4 منتقل خواهد شد.

image

 

این لیست لو رفته همچنین حاوی جزئیاتی از کانفیگ‌های مختلفی گلکسی زد فولد 4 است که شامل سه مدل 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی می‌شود. نکته عجیب این لیست عرضه مدل 128 گیگابایتی است چرا که گلکسی زد فولد 3 در نسخه پایه 256 گیگابایتی روانه بازار شده بود.

شایان ذکر است که بر خلاف شایعات قبلی، نسخه 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 در این لیست حاضر نیست و به نظر عرضه نخواهد شد. با توجه به رد این شایعه، معرفی مدل 512 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 4 نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گلکسی زد فلیپ 3 تنها در دو نسخه حافظه 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که این لیست ممکن است کامل نباشد و بعدا به صورت تدریجی کامل‌تر شود. در این راستا، احتمالا نسخه یک ترابایتی گلکسی زد فولد 4 برای چند بازار مشخص عرضه خواهد شد و یا با فاصله زمانی نسبتا زیادی معرفی خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود نسخه Tom Browne گلکسی زد فولد 4 نیز دسترس قرار بگیرد. از مشخصات فنی گلکسی زد فولد 4 می‌توان به دوربین‌های بهبود یافته، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و نمایشگر با تاخوردگی کمتر اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)