خانهاخبار
گوشی زنفون ۹ در تاریخ ۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد

گوشی زنفون ۹ در تاریخ ۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد

ایسوس تنها شرکتی است که در دو سه سال اخیر، گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در ابعاد کوچک عرضه کرده و حالا زنفون ۹ هم قرار است پرچمدار کوچک جدید این برند باشد.
۱۴۰۱/۴/۲۲

اگر پیگیر اخبار مربوط به کمپانی ایسوس باشید، مطمئنا می‌دانید که اسمارت فون Zenfone 8 در ماه می سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد. حال به نظر می‌رسد که مدیران ایسوس در تدارک آن هستند تا این مسیر موفق را دنبال کرده و نسخه بعدی، یعنی زنفون ۹ را در تاریخ ۲۸ جولای مصادف با ۶ مرداد ماه به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.

این گوشی هوشمند در رویدادهای متعددی به صورت همزمان در شهرهای نیویورک، برلین و تایپه به صورت رسمی معرفی خواهد شد که علاقمندان می‌توانند این رویدادها را به صورت زنده از یوتیوب و سایر اکانت‌های این کمپانی تایوانی در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند.

image

بنر اعلان تاریخ رونمایی از Zenfone 9

متأسفانه به غیر از تصویر این گوشی هوشمند از نمای روبرو، اطلاعات دیگری در مورد زنفون ۹ توسط مدیران و مقامات این برند منتشر نشده است. البته کلیپ ویدئویی زیر هفته گذشته پخش شد و به این ترتیب زبان طراحی و برخی مشخصات سخت افزاری از قبیل تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نمایشگر ۵.۹ اینچی آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، سنسور ۵۰ مگاپیسکلی IMX766 به عنوان دوربین اصلی و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مشخص شد. این کلیپ ویدئویی را با هم تماشا خواهیم کرد:

با توجه به مشخصات سخت افزاری یاد شده، آیا می‌توانید روی این محصول به عنوان یکی از گزینه‌های خرید حساب باز کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)