خانهاخبار
قیمت بازارهای اروپایی موتو اج X30 پرو لو رفت

قیمت بازارهای اروپایی موتو اج X30 پرو لو رفت

جدیدترین پرچمدار موتورولا با قیمتی کمتر از آیفون 13 پرو و گلکسی اس 22 الترا روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۲۱

همانطور که می‌دانیم، پرچمدار جدید موتورولا که موتو اج X30 نام دارد احتمالا قرار است در انتهای ماه جاری میلادی عرضه شود. به علاوه، این گوشی پرچمدار به احتمال زیاد با نام موتو اج 30 الترا روانه بازارهای جهانی خواهد شد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام Nils Ahrensmeier اطلاعاتی درباره برچسب قیمتی موتو اج X30 را در اختیار کاربران قرار داده است که خبر از قیمت رقابتی آن در مقایسه با سایر پرچمداران می‌دهد.

image

طبق این گزارش، موتو اج X30 در کانفیگ حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی قیمتی برابر با 900 یورو خواهد داشت که با تبدیل آن به دلار به قیمت 902 دلاری می‌رسیم. با این برچسب قیمتی، به نظر می‌رسد موتو اج X30 برای مشتریان ارزان‌تر از گلکسی اس 22 الترا با حافظه رم 12 گیگابایتی و آیفون 13 پرو تمام خواهد شد و کاربران بیشتری احتمالا برای خرید این پرچمدار علاقه نشان می‌دهند.

image

همچنین در این گزارش نیز بار دیگر اعلام شد که نام بازارهای جهانی موتو اج X30 همان موتو اج 30 الترا خواهد بود که احتمالا از مشخصات فنی مشابه نسخه چینی بهره خواهد برد. همچنین این افشاگر ضمن اشاره به موتو اج 30 نئو اعلام کرد که این دستگاه همان موتو اج 30 لایت خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی، موتو اج X30 اولین گوشی هوشمند بازار خواهد بود که از سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 سامسونگ بهره می‌برد. در کنار این دوربین پرچمدار به احتمال زیاد دو سنسور 50 و 12 مگاپیکسلی نیز قرار خواهد گرفت. البته باید اشاره کرد که پرچمدار جدید موتورولا از سنسور فوق عریض بی‌بهره خواهد بود. دیگر ویژگی برجسته موتو اج X30 می‌توان به توان شارژ 125 واتی اشاره کرد که بالاترین سرعت شارژ در بین گوشی‌های موتورولا است.

image

براساس شایعات و گزارش‌های غیر رسمی، موتو اج X30 از نمایشگر امولد 6.67 اینچی خمیده با نرخ نوسازی 144 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. قلب تپنده این پرچمدار نیز تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم 12 گیگابایتی همراه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)