خانهاخبار
نمونه عکس‌های دوربین ناتینگ فون 1 منتشر شدند

نمونه عکس‌های دوربین ناتینگ فون 1 منتشر شدند

شرکت ناتینگ به تازگی نه تنها تعدادی از نمونه عکس‌های بدون ویرایش اولین گوشی خود را منتشر کرده، بلکه اطلاعاتی را هم در مورد مشخصات دوربین این گوشی افشا کرده است.
۱۴۰۱/۴/۲۰

ناتینگ فون 1 در ۱۲ جولای (۲۱ تیر) در رویدادی قرار است به طور رسمی معرفی شود. شرکت ناتینگ به تازگی مجموعه‌ای از عکس‌های منتسب به دوربین پشتی دوتایی این گوشی را که به طور خام و ویرایش نشده هستند، منتشر کرده تا به ما نشان دهد که دوربین این گوشی چه قابلیت‌هایی دارد. برخی از این عکس‌ها در آلبوم زیر آورده شده است که شما نیز می‌توانید در صورت تمایل آنها را تماشا و تجزیه و تحلیل کنید.

شرکت ناتینگ علاوه بر اشتراک گذاری عکس‌های نمونه دوربین گوشی جدیدش، مشخصات آن را نیز فاش کرده است. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با اندازه ۱/۱٫۵۶ اینچی و دیافراگم f/1.88 استفاده می کند، در حالی که دوربین فوق عریض آن نیز دارای میدان دید ۱۱۴ درجه است. سیستم دوربین OIS و EIS دوگانه است و همچنین می‌توانید با آن ویدیوهایی با توانایی ثبت یک میلیون رنگ ضبط کنید.

image

 

ناتینگ فون 1 دارای حالت شب و تشخیص صحنه نیز هست که حالت تشخیص صحنه آن به طور خودکار آنچه را می‌گیرید شناسایی می‌کند و بهترین تنظیمات را برای عکس مورد نظر پیشنهاد می‌دهد. در حالی که اکثر تلفن‌های هوشمند امروزی دارای ۳ تا ۴ دوربین پشتی هستند، شرکت ناتینگ اعلام کرده که به دوربین پشتی اولین گوشی‌اش افتخار می‌کند که به جای داشتن سه تا چهار دوربین، تنها با دو دوربین نتایج عالی را به ارمغان می‌آورد.

این شرکت در اظهار نظری جالب گفته:

آنها فقط دوربین‌ها را روی هم سوار می‌کنند. فکر می‌کنند که دوربین بیشتر به معنی کیفیت بیشتر است. اما معنی کار آنها فقط جمع کردن دوربین‌های کیفیت پایین کنار هم است برای توهم نوآوری. همه این‌ها فقط برای اینکه پول بیشتری از شما بگیرند. اما ناتینگ فون 1 به جای داشتن ۴ دوربین متوسط دو دوربین عالی دارد.

شرکت ناتینگ هنوز جزئیات زیادی را در مورد گوشی خود منتشر نکرده اما این شرکت قبلا تایید کرده که اولین گوشی‌اش با تراشه اسنپدراگون +778G، صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. اما زمان زیادی تا دانستن تمامی جزئیات این گوشی باقی نمانده و تا دو روز دیگر همه چیز را در مورد این گوشی خواهیم فهمید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)