خانهاخبار
اپل در حال بررسی مشکل شارژ آیپد مینی ۶ است

اپل در حال بررسی مشکل شارژ آیپد مینی ۶ است

پس از دریافت گزارش‌های بسیار در مورد مشکل شارژ آیپد مینی ۶، توسط کاربران پس از آپدیت به نسخه iPadOS 15.5، اپل اعلام کرده که در حال کار بر روی این مشکل است.
۱۴۰۱/۴/۱۸

براساس یادداشتی که به ارائه دهندگان خدمات ارسال شده و توسط وب سایت MacRumors به دست آمده است، اپل در حال بررسی گزارش‌های کاربران مبنی بر این است که آیپد مینی ۶ پس از بروزرسانی به نسخه 15.5 از iPadOS، پروسه انجام شارژ را متوقف می‌کند.

image

 

در یادداشت مذکور که به ارائه دهندگان خدمات مجاز ارسال شده، اپل اعلام کرده است که می‌داند برخی کاربران ممکن است جدیدترین آیپد مینی را پس از بروزرسانی به iPadOS 15.5 غیرقابل شارژ ببینند. اپل به ارائه دهندگان خدمات و کارکنان خرده فروشی‌ها توصیه می‌کند تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد، به مشتریان اطلاع دهند تا دستگاه را به عنوان یک تعمیر موقف راه اندازی مجدد کنند.

مهم‌تر از همه این است که اپل به صراحت اشاره کرده که جایگزینی سخت افزاری آیپد یا باتری آن، مشکل را حل نمی‌کند و تایید کرده که این مشکل صرفا یک مشکل نرم افزاری است. اپل در حال حاضر در حال آزمایش نسخه بتا iPadOS 15.6 است و به نظر می‌رسد که با عرضه عمومی این نسخه، مشکل شارژ آیپد مینی هم حل شود.

همه این‌ها در حالی بود که چندین نفر از دارندگان جدیدترین آیپد مینی اپل، پس از آپدیت به iPadOS 15.5 مشکل شارژ آن را گزارش دادند و اپل به این فکر افتاد تا آن را هرچه سریع‌تر برطرف کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)