خانهاخبار
مشخصات فنی و طراحی ایسوس Zenfone 9 در ویدئو معرفی این گوشی لو رفت

مشخصات فنی و طراحی ایسوس Zenfone 9 در ویدئو معرفی این گوشی لو رفت

جدیدترین محصول ایسوس دستگاهی جمع و جور است که از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۴/۱۷

گوشی نسل قبلی ایسوس Zenfone 8 یکی از معدود گوشی‌های کامپکت بازار اندرویدی‌ها بود که سال پیش عرضه شده است و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر مدل جدید این گوشی باشیم که ایسوس Zenfone 9 نام دارد. در این راستا، به تازگی ویدئو معرفی این گوشی لو رفته است که مشخصات فنی و طراحی آن را نشان می‌دهد. شایان ذکر است که ایسوس Zenfone 9 به مانند نسل قبلی خود با نمایشگر 5.9 اینچی دستگاهی جمع و جور محسوب می‌شود.

براساس اطلاعات اشاره شده در این ویدئو، ایسوس Zenfone 9 از نمایشگر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد که میزبان حفره دوربین سلفی نیز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که توسط باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی تغذیه می‌شود. در پنل پشتی ایسوس Zenfone 9 نیز به مانند سری ایسوس راگ فون 6 دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 قرار دارد که با یک سنسور دیگر همراه خواهد بود. برای عملکرد بهتر دوربین در حین فیلمبرداری و تثبیت تصویر، ایسوس جدیدترین گوشی خود را به ماژول گیمبال شش محوره مجهز کرده است.

image

 

از دیگر مشخصات فنی ایسوس Zenfone 9 می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه، اسپیکرهای استریو، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد. به علاوه، ایسوس قاب محافظ Connex را برای گوشی خود تدراک دیده است که از یک استند یکپارچه بهره می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)