خانهاخبار
ناتینگ فون 1 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد

ناتینگ فون 1 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد

حساب رسمی تیک تاک شرکت ناتینگ ویدئویی منتشر کرده که مهر تاییدی بر نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولین گوشی این شرکت می‌زند.
۱۴۰۱/۴/۱۷

کمتر از یک هفته تا عرضه گوشی ناتینگ فون 1 فاصله داریم، در این میان حساب رسمی تیک تاک این برند تاییدی در مورد نرخ بروزرسانی این گوشی به اشتراک گذاشته است. در ویدئویی که این حساب منتشر کرده نشان داده می‌شود که ناتینگ فون 1 صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

در این ویدئو که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید به وضوح گزینه «Smooth Display» در منوی تنظیمات مشخص است که تایید می‌کند این گوشی می‌تواند به طور خودکار بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز برای محتواهای خاص تغییر کند. براساس جدیدترین شایعات، گوشی ناتینگ فون 1 دارای صفحه نمایش ۶٬۵۵ اینچی از نوع اولد، چیپست اسنپدراگون 778G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ ۴۵ واتی خواهد بود.

از ابتدا که اسم این گوشی در خبرها دیده شد، اطلاعاتی کمی در مدت زمانی طولانی از آن به بیرون درز کرد و این موضوع باعث شد که تا آخرین لحظه با یک گوشی مرموز مواجه باشیم که ممکن است موارد غیرقابل پیش بینی از آن را در زمان معرفی رسمی شاهد باشیم. اما به هر صورت دیگر زمان زیادی نمانده تا انتظارها به پایان برسد و تقریبا پنج روز دیگر همه چیز را در مورد این گوشی خواهیم فهمید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)