خانهاخبار
عرضه شیائومی 12 لایت رسما تایید شد

عرضه شیائومی 12 لایت رسما تایید شد

چهارمین عضو سری شیائومی 12 به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۱۵

شیائومی اخیرا سری جدیدی از پرچمداران خود موسوم به سری شیائومی 12S معرفی کرد که از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و مشخصات فنی قابل توجه بهره می‌برند. حالا اما این تولیدکننده با به اشتراک‌گذاری تیزری در شبکه اجتماعی توئیتر رسما اعلام کرد که گوشی شیائومی 12 لایت به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. باید اشاره کرد که شیائومی 12 لایت چهارمین مدل سری پرچمدار شیائومی 12 محسوب می‌شود و به عنوان دستگاهی میان‌رده عرضه خواهد شد.

image

شایان ذکر است که در این تیزر اشاره‌ای به جزئیات مربوط به زمان رونمایی و حتی مشخصات فنی شیائومی 12 لایت نشده است ولی می‌توان انتظار داشت که با انتشار این پوستر از سوی شیائومی، به زودی این اطلاعات نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. به علاوه، به لطف شایعات و گزارش‌های غیر رسمی زیادی که تا به امروز در اختیار کاربران قرار گرفته است تا حدودی با مشخصات فنی این گوشی هوشمند آشنا هستیم.

image

طبق این شایعات، شیائومی 12 لایت احتمالا از نمایشگر 6.55 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین از محتوای HDR10+ و گواهی دالبی ویژن نیز پشتیبانی خواهد کرد. قلب تپنده میان‌رده جدید شیائومی تراشه اسنپدراگون 778G 5G خواهد بود که همراه با حافظه رم تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. منبع تغذیه این سخت‌افزار، باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی خواهد بود.

image

در بخش دوربین، انتظار می‌رود شیائومی 12 لایت به دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز باشد. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. شیائومی 12 لایت همچنین از اندروید 12 برپایه رابط کاربری MIUI 13 بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که امروز شیائومی 12 لایت در لیست برخی از فروشگاه‌های آنلاین اروپایی قرار گرفت که بر اساس آن، کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی با برچسب قیمتی 500 یورویی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)