خانهاخبار
تبلت A101 اچ تی سی با نمایشگر ۱۰ اینچی معرفی شد

تبلت A101 اچ تی سی با نمایشگر ۱۰ اینچی معرفی شد

آخرین باری که اچ تی سی یک تبلت معرفی کرد را شاید به خاطر نیاورید اما این شرکت هنوز زنده‌ است و یک تبلت میان‌رده جدید هم معرفی کرده است.
۱۴۰۱/۴/۱۴

کمپانی اچ تی سی به تازگی محصول جدید خود، یعنی تبلت A101 با نمایشگر ۱۰ اینچی و پردازنده Unisoc T618 را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است. این اتفاق دقیقا یک هفته پس از رونمایی از گوشی هوشمند جدید این شرکت تایوانی با نام Desire 22 Pro روی داده است. پنل نمایشگر این تبلت اندرویدی LCD بوده و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز درون خود جای داده است.

image

تصویری از تبلت A101

این محصول جدید از بدنه‌ای از جنس فلز تشکیل یافته که یک نمایشگر ۱۰ اینچی ال سی دی با رزولوشن فول اچ دی پلاس به همراه حاشیه‌های زیاد در اطراف آن خودنمایی می‌کند. پردازنده Unisoc T618 به عنوان قلب تپنده این تبلت نقش خود را ایفا کرده و ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز مکمل آن خواهند بود. البته حافظه داخلی از طریق درگاه میکرو اس دی قابل ارتقاء خواهد بود. برای علاقمندان به موسیقی نیز درگاه ۳.۵ میلیمتری جک هدفون برای اتصال هدفون در نظر گرفته شده است.

image

تصویری از رنگ بندی تبلت A101

در پشت بدنه، سنسور ۱۶ مگاپیسکلی به عنوان دوربین درون یک جزیره مستطیلی شکل با گوشه‌های تقریبا گرد به چشم می‌خورد. اما برای علاقمندان به تصاویر سلفی، دوربین ۵ مگاپیسکلی در نظر گرفته شده است. امکانات نرم افزاری این دستگاه توسط یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید پوشش داده می‌شود.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که به کمک درگاه USB-C با توان ۱۰ وات قابل شارژ خواهد بود.

تبلت A101 در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری با قیمت ۱۹۸۹۰ روبل (معادل ۳۶۱ دلار) در کشور روسیه به فروش می‌رسد. به گفته مسئولین در آینده نزدیک، شاهد عرضه این محصول در کشور آفریقای جنوبی نیز خواهیم بود.

با توجه به مشخصات سخت افزاری گفته شده، نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا اچ تی سی می‌تواند آبروی گذشته خود را با ارائه محصولات جدید باز پس بگیرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)