خانهاخبار
اپل واچ سری ۸ احتمالا صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به سری ۷ خواهد داشت

اپل واچ سری ۸ احتمالا صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به سری ۷ خواهد داشت

دو تحلیل‌گر معتبر محصولات اپل امروز اطلاعاتی را در مورد بزرگ‌تر شدن نمایشگر اپل واچ سری ۸ امسال ارائه کرده‌اند که می‌تواند با تغییر طراحی در این مدل مرتبط باشد.
۱۴۰۱/۴/۱۴

به گفته راس یانگ، تحلیل‌گر معتبر صنعت نمایشگر، و جف پو از Haitong International Securities، اپل در حال کار بر روی صفحه نمایشگر بزرگ‌تری برای اپل واچ سری ۸ است.

در اکتبر سال گذشته (مهر ۱۴۰۰)، راس یانگ اظهار کرده بود که اپل واچ سری ۸ می‌تواند در سه سایز متفاوت نمایشگر عرضه شود. اکنون یانگ در پاسخ به سوالی در مورد شایعه‌ای در توییتر، ادعا کرده که اندازه صفحه نمایش در اپل واچ‌های جدید امسال به ۱٫۹۹ اینچ خواهد رسید.

image

 

به همین ترتیب جف پو نیز در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران که توسط MacRumors منتشر شده، اشاره کرده که تامین کننده اپل Luxshare در واقع تنها تامین کننده برای یک مدل ۲ اینچی اپل واچ در سال جاری خواهد بود. به نظر می رسد که اندازه صفحه نمایش ۱٫۹۹ اینچی که یانگ خبر از آن داده بود، به سادگی توسط جف پو نیز تایید شده است.

اندازه صفحه نمایش ۱٫۹۹ اینچی اپل واچ جدید در مقایسه با ۱٫۶۹۱ اینچ در مدل ۴۱ میلی‌متری سری ۷ و اندازه ۱٫۹۰۱ اینچی در اپل واچ ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری است. این صفحه نمایش جدید در واقع ۰٫۰۸۹ اینچ فضای اضافی را به صورت مورب در اختیار کاربر قرار می‌دهد که حدودا ۵ درصد بزرگ‌تر از اپل واچ ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری است.

این احتمال وجود دارد که اندازه صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر، مربوط به طراحی مجدد شایعه شده برای اپل واچ سری ۸ با لبه‌های تخت باشد. در اوایل سال جاری میلادی، افشاکننده معروف «ShrimpApplePro» که قبلا طراحی اپل واچ ۷ را به درستی افشا کرده بود، ادعا کرد که اپل در حال کار بر روی نمایشگر شیشه‌ای تخت برای اپل واچ سری ۸ است. به نظر می‌رسد که طراحی اپل واچ با لبه‌های مسطح، که برای اولین بار توسط Jon Prosser در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، دارای سطح کمی بزرگ‌تر باشد که می‌تواند افزایش پنج درصدی اندازه نمایشگر را توجیه کند، اگرچه که هنوز نمی‌توان در این خصوص چیزی را به طور قطع گفت.

همچنین لازم به ذکر است که ادعای یانگ و پو می‌تواند با شایعات مربوط به مدل مقاوم‌تر اپل واچ امسال نیز مطابقت داشته باشد که انتظار می‌رود در کنار سایر مدل‌های سری ۸ به خط تولید امسال اپل واچ اضافه شود. اپل واچ‌های پرچم‌دار در طول تاریخ به طور همزمان تنها در دو اندازه عرضه شده‌اند، بنابراین گزینه نمایشگر سوم بزرگ‌تر می‌تواند با یک نوع جدید اپل واچ مانند «Explorer Edition» مرتبط باشد، به خصوص اگر این نیز مدلی باشد که طراحی جدیدی با صفحه نمایش و لبه‌های تخت را ارائه دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)