خانهاخبار
مشخصات فنی دستبند هوشمند امیزفیت بند 7 لو رفت

مشخصات فنی دستبند هوشمند امیزفیت بند 7 لو رفت

جدیدترین نسل پوشیدنی هوشمند امیزفیت با قیمت 50 دلاری روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۱۳

همانطور که می‌دانیم، امیزفیت برای توسعه و عرضه ساعت‌های هوشمند معروف است ولی این شرکت یک سری مخصوص برای دستبندهای هوشمند دارد که امیزفیت بند نام دارد. در این راستا، محصول جدید پوشیدنی امیزفیت به نام بند 7 قرار است به زودی روانه بازار شود که به عنوان نسخه جایگزین امیزفیت بند 5 عرضه خواهد شد. حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی و برچسب قیمتی این دستبند سلامتی لو رفته است.

image

بر اساس این گزارش، امیزفیت بند 7 که با اسم رمز Bari روانه بازار خواهد شد شباهت‌های زیادی با دستبند ردمی به نام ردمی اسمارت بند پرو خواهد داشت. در این راستا، دستبند امیزفیت بند 7 از نمایشگر 1.47 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 194 در 368 و روشنایی حداکثری 500 نیتی بهره خواهد برد. به علاوه، این محصول پوشیدنی از پایشگر ضربان قلب اپتیکال PPG با کنترل ضربان قلب 24 ساعته، پایشگر کیفیت خواب و کنترل میزان استرس برخوردار خواهد بود.

image

شایان ذکر است کاربران قادر خواهند بود پیام‌ها و نوتیفیکشن‌های گوشی خود را از طریق امیزفیت بند 7 دریافت و چک نمایند. همچنین گذاشتن آلارم (هشدار)، یادآورهای مختلف و دریافت اطلاعات آب و هوا با استفاده از این دستبند هوشمند امکان‌پذیر خواهد بود. در بخش قابلیت‌های فیتنس، امیزفیت بند 7 از حدود 100 حالت ورزشی با شناسایی خودکار نوع ورزش پشتیبانی می‌کند. سخت‌افزار امیزفیت بند 7 نیز شامل حافظه رم 8 مگابایتی و حافظه داخلی 128 مگابایتی خواهد بود.

image

منبع تغذیه این دستبند باتری 230 میلی‌امپر ساعتی است که با استفاده معمولی تا حدود 18 روز و در کاربری سنگین تا 9 روز می‌تواند کاربر را همراهی کند. اتصال امیزفیت بند 7 به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث نسخه 5.1 انجام خواهد شد که با گوشی‌های با اندروید 5، IOS 10.0 و یا بالاتر سازگار خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی امیزفیت بند 7 می‌توان به وزن 28 گرمی و گواهی ضدآب در عمق 50 متری آب اشاره کرد. زمان عرضه احتمالی امیزفیت بند 7 نیز احتمالا اواخر سال میلادی جاری خواهد بود و با قیمت 50 دلاری به فروش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)