خانهاخبار
پوسترهای لو رفته از شیائومی 12S الترا طراحی نهایی آن را نشان می‌دهد

پوسترهای لو رفته از شیائومی 12S الترا طراحی نهایی آن را نشان می‌دهد

جدیدترین گوشی پرمیوم شیائومی از نمایشگر QHD+ و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۴/۱۳

سری شیائومی 12S شامل سه مدل شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو نسخه اسنپدراگون و شیائومی 12S الترا قرار است فردا در تاریخ 13 تیر معرفی شود. در همین راستا، در چند وقت اخیر گزارش‌های متعددی درباره این سری پرچمدار منتشر شده بود که برخی از آن‌ها طراحی شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو را به نمایش گذاشتند. البته تا به امروز هنوز طراحی شیائومی 12S الترا مشخص نشده بود ولی حالا گزارش جدیدی منتشر شده است که حاوی پوسترهای تبلیغاتی این گوشی پرمیوم است و طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

image

همانطور که در این تصاویر مشخص است، شیائومی 12S الترا از پنل پشتی چرمی بهره خواهد برد. البته احتمالا این گوشی در یک نسخه با پنل سرامیکی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، بخش بزرگی از پنل پشتی شیائومی 12S الترا توسط جزیره دوربین اشغال شده است و در مرکز آن سنسور یک اینچی سونی IMX989 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال قرار دارد. رزولوشن دوربین اصلی شیائومی 12S الترا احتمالا برابر با 50 مگاپیکسل خواهد بود.

همچنین بر خلاف نسل قبلی، این گوشی از نمایشگر ثانویه برخوردار نخواهد بود. شایان ذکر است که دیگر دوربین‌های شیائومی 12S الترا شامل سنسور تله‌فوتو با زوم پریسکوپی و لنز فوق عریض خواهد بود که طبق شایعات به ترتیب از رزولوشن 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و رزولوشن 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. متاسفانه در این تصاویر تبلیغاتی طراحی پنل جلویی شیائومی 12S الترا مشخص نیست ولی به لطف تصاویر رندری که قبلا از این گوشی پرمیوم منتشر شده است، معلوم شد که شیائومی 12S الترا به نمایشگر امولد حفره‌دار با لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود.

image

در نهایت، از مشخصات فنی احتمالی شیائومی 12S الترا می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. قلب تپنده این پرچمدار نیز تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم LPPDDR5 تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی UFS 3.1 تا 256 گیگابایت همراه خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 20 مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه شیائومی 12S الترا باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی باسیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)