خانهاخبار
واتس‌اپ به زودی امکان می‌دهد تا ساعت بازدید و وضعیت آنلاین بودن را پنهان کنید

واتس‌اپ به زودی امکان می‌دهد تا ساعت بازدید و وضعیت آنلاین بودن را پنهان کنید

طبق گزارش WABetaInfo، واتس اپ به زودی به کاربران iOS اجازه می‌دهد تا تنظیمات حریم خصوصی بیشتری را برای اکانت خود اعمال کنند.
۱۴۰۱/۴/۱۲

وب سایت WABetaInfo بار دیگر اطلاعات جالبی را از تنظیمات جدید حریم خصوصی واتس اپ که به زودی برای iOS عرضه می‌شود، افشا کرده است. به نظر می رسد نسخه بعدی واتس اپ قابلیت‌های حفظ حریم خصوصی گسترده‌تری نسبت به نسخه فعلی داشته باشد. یکی از ویژگی‌های آینده این نسخه واتس اپ در iOS به کاربران امکان می‌دهد وضعیت زمان فعالیت اخیر خود و حتی وضعیت آنلاین بودن را از کاربران دلخواه یا همه کاربران پنهان کنند.

image

 

به عنوان مثال این برنامه محبوب پیام‌رسان به شما امکان می‌دهد «وضعیت آخرین بازدید» خود را از کاربران خارج از لیست مخاطبین خود پنهان کنید. یک گزینه جداگانه با نام «Same As Last Seen» همان کار را برای وضعیت آنلاین بودن شما هم اعمال می‌کند.

تیم توسعه دهندگان واتس اپ همچنین در حال کار بر روی یک دکمه ویرایش برای پیام‌ها و واکنش به پیام‌ها در چت هستند. البته باید گفت که برخی از ویژگی‌ها در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتای عمومی ارائه شده است، با این حال هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی تمامی این موارد برای همه کاربران به طور عمومی در دسترس قرار می‌گیرند.

واتس اپ مدت‌ها است که عزم خود را جزم کرده تا تغییراتی اساسی در امکانات اپلیکیشن خود به وجود بیاورد، زیرا با وجود برنامه‌هایی مانند تلگرام و سیگنال، این خطر را حس کرده است که کم کم به خاطر داشتن امکانات کم در حال از دست دادن محبوبیت خود است و بر آن شده که تا دیر نشده امکانات بیشتری را به برنامه خود بیافزاید. این تغییرات هم در راستای همین حرکت این شرکت بوده و باید دید تا چه حد می‌تواند کاربران را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)