خانهاخبار
تصاویر ایسوس راگ فون 6 در رنگ مشکی منتشر شد

تصاویر ایسوس راگ فون 6 در رنگ مشکی منتشر شد

گوشی گیمنیگ جدید ایسوس در تاریخ 14 تیر رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۱۲

در حالی که تنها چند روز به رونمایی رسمی از جدیدترین نسل گوشی گیمینگ ایسوس موسوم به راگ فون 6 در تاریخ 14 تیر زمان باقی مانده است، افشاگر برجسته به نام ایوان بلس تصاویر جدیدی از این گوشی گیمینگ را به اشتراک گذاشته است که آن را در رنگ مشکی نشان می‌دهد.

image

همانطور که در تصاویر نیز به خوبی مشخص است، طراحی پنل جلویی ایسوس رتگ فون 6 مشابه‌ نسل‌های قبلی خود است. در این راستا، به نظر می‌رسد ایسوس قصد ندارد تغییراتی را در ظاهر پنل جلویی راگ فون 6 ایجاد کند چرا که کاربران کاملا از این طراحی راضی هستند. به علاوه، حاشیه نمایشگر این گوشی تنها در قسمت بالا و پایین پنل مشخص است و اسپیکرهای استریو نیز در پنل جلویی قرار دارند.

image

در پنل پشتی ایسوس راگ فون 6 نیز دوربین سه‌گانه، لوگوی برند ROG و نوار رنگی RGB جای گرفته است که کاملا ظاهری گیمینگ به آن بخشیده است. همانطور که اشاره شد، ایسوس راگ فون 6 همراه با رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این گوشی در رنگ‌های دیگری نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و یا تنها در دو رنگ اشاره شده عرضه خواهد شد.

image

مشخصات فنی ایسوس راگ فون 6

طبق اعلام رسمی ایسوس، راگ فون 6 از نمایشگر 6.78 اینچی امولد با نرخ نوسازی 165 هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثر انگشت خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده آن نیز تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود. کانفیگ‌های ایسوس راگ فون 6 نیز تا حافظه رم 18 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. نرم‌افزار گوشی گیمینگ ایسوس نیز احتمالا اندورید 12 بر پایه رابط کاربری ROG UI خواهد بود.

image

منبع تغذیه گوشی ایسوس راگ فون 6 باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی خواهد بود. در بخش دوربین، این گوشی به دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عرض و سنسور ماکرو مجهز خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی بر عهده دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)