خانهاخبار
قاب رسمی ناتینگ فون 1 به بیرون درز کرد

قاب رسمی ناتینگ فون 1 به بیرون درز کرد

امروز تصویر یک قاب رسمی مخصوص ناتینگ فون 1 به بیرون درز کرده که امید می‌رود حداقل این قاب برخلاف شارژر در جعبه این گوشی موجود باشد.
۱۴۰۱/۴/۱۱

طراحی منحصر به فرد گوشی ناتینگ فون 1 یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت فروش آن است، حال سوال اینجاست که اگر این گوشی را خریداری کنید آن را با یک قاب می‌پوشانید؟!

امروز تصاویر یک قاب رسمی از جنس TPU توسط افشاگری به نام Ishan Agarwal منتشر شده است، این تصاویر نشان می‌دهند که چه نوع محافظتی توسط این قاب انجام خواهد شد. این قاب محافظ نیمه شفاف است، بنابراین می‌توان گفت که طراحی گوشی همچنان قابل مشاهده است و مهم‌تر از آن اینکه چراغ‌های رابط Glyph یا همان نوارهای LED در پشت گوشی نیز همچنان عملکرد خود را به عنوان چراغ‌های اعلان، نشان‌گر شارژ و غیره انجام خواهند داد.

image

 

از آنچه تاکنون دیده‌ایم می‌دانیم گوشی ناتینگ فون 1 در رنگ‌های سفید و مشکی در دسترس خواهد بود. قاب موجود در تصویر مشکی است، اما ممکن است که یک گزینه سفید رنگ یا شفاف نیز برای مدل سفید این گوشی وجود داشته باشد.

هنوز به درستی تایید نشده اما احتمالا ناتینگ فون 1 نیز به پیروی از سایر شرکت‌ها از داشتن شارژر در بسته‌های خرده فروشی محروم باشد. اما خبر خوب این است که قاب TPU که تصویر آن را مشاهده می‌کنید ممکن است در جعبه این گوشی موجود باشد تا به نوعی نبود شارژر در جعبه را تسلی خاطر دهد! اگرچه که ممکن است وجود این قاب در جعبه هم بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت باشد، اما امیدواریم که در همه جعبه‌های این گوشی حداقل این قاب را ببینیم.

نظر شما راجع به اولین گوشی شرکت ناتینگ چیست؟ آیا علاقه به خرید آن دارید یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

اشکان

۱۴۰۱/۴/۱۱
الکی این گوشی بزرگ کردن چیزی خاصی نسبت به گوشیهای دیگه نداره