خانهاخبار
طراحی لنوو Legion Halo با قرارگیری در لیست گواهی TENAA لو رفت

طراحی لنوو Legion Halo با قرارگیری در لیست گواهی TENAA لو رفت

گوشی گیمینگ جدید لنوو از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۴/۱۱

دو روز پیش بود که گزارشی منتشر شد مبنی بر این که جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو به نام Legion Halo در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و مشخصات فنی آن مانند تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و حافظه رم 8 گیگابایتی لو رفت. حالا در ادامه گزارش‌های مربوط به لنوو Legion Halo، امروز این گوشی گیمینگ در لیست گواهی TENAA دیده شد و سایر مشخصات فنی همراه با طراحی آن فاش شد.

image

طبق لیست گواهی TENAA، لنوو Legion Halo با شناسه مدل L71091 از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با روزلوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که میزبان حفره دوربین سلفی نیز خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی قدرتمند نیز دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی جای گرفته است. ابعاد لنوو Legion Halo نیز برابر با 163.72×77.11×7.99 میلی‌متر خواهد بود و با وزن آن نیز به 205 گرم می‌رسد.

image

همانطور که در لیست گیک‌بنچ نیز تایید شده بود، در گواهی TENAA نیز مشخص شد که لنوو Legion Halo به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد شد. کانفیگ‌های این گوشی گیمینگ نیز شامل سه مدل حافظه رم 8، 12 و 16 گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی خواهد بود. منبع تغذیه لنوو Legion Halo برابر با 4800 میلی‌امپر ساعت اعلام شده است که البته سرعت شارژ آن هنوز نامعلوم است. براساس شایعات قبلی، لنوو Legion Halo قرار است در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای و در بازه زمانی تیر تا مهر روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)