خانهاخبار
اپل واچ بار دیگر جان فردی را نجات داد!

اپل واچ بار دیگر جان فردی را نجات داد!

سری ساعت‌های هوشمند اپل تا به امروز افراد زیادی را از موقعیت‌های خطرناک نجات داده است و حالا به تازگی فردی که در دریا سرگردان بود، با استفاده از اپل واچ خود نجات یافت.
۱۴۰۱/۴/۹

به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر می‌دهد اپل واچ جان فردی را که در دریا سرگردان شده بود را نجات داده است. در واقع، به لطف قابلیت اضطراری SOS اپل واچ، گروه نجات موفق شدند به سرعت این فرد را پیدا کنند و به نجات او بپردازند. شایان ذکر است هفته گذشته نیز زنی که در رودخانه یخی گیر افتاده بود با استفاده از اپل واچ خود نجات یافت و به سرعت مراحل درمانی او آغاز شد.

image

طبق این گزارش جدید، این حادثه در سواحل شمالی سیدنی واقع در استرالیا اتفاق افتاد. یک قایقران حدود 4 کیلومتر دورتر از ساحل حرکت کرده بود ولی متاسفانه به دلیل شدت وزش باد موفق نشده بود که به سمت ساحل بازگردد و به نوعی در دریا سرگردان شده بود. در این حین، قابلیت SOS اپل واچ یه کمک این مرد آمد و او موفق شد که در خواست کمک خود را ارسال کند. به طور کلی، کاربران از طریق قابلیت SOS می‌توانند درخواست کمک کنند و مکان دقیق حادثه را برای گروه‌های امداد و نجات ارسال نمایند.

image

گروه امداد اندکی پس از ارسال درخواست کمک به محل مورد نظر می‌رسد و علی‌رغم سختی عملیات، موفق می‌شوند این مرد را نجات دهند. یکی از اعضای گروه امداد ابراز کرده است که مصدوم از قایق خود افتاده بوده است و زمان زیادی را در آب گذرانده است. در واقع، او خیلی خوش شانس بوده است که در آن روز اپل واچ خود را به همراه داشته است. طبق ادعای مسئولین نجات، حال عمومی این فرد این مناسب ارزیابی شده است و تنها علائمی از کوفتگی و پایین‌ آمدن شدید دمای بدن داشته است. در این راستا، اپل می‌تواند به لیست افرادی که توسط اپل واچ نجات پیدا کرده‌اند یک نام دیگر نیز اضافه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۴۰۱/۴/۱۱
تو ایران جواب نمیده