خانهاخبار
قیمت بازارهای اروپا Nothing Phone (1) لو رفت

قیمت بازارهای اروپا Nothing Phone (1) لو رفت

اولین گوشی برند Nothing قرار است به زودی رونمایی شود و حالا مشخص شده است که نسخه پایه آن با قیمت 470 یورویی به فروش خواهد رسید.
۱۴۰۱/۴/۹

امروز گزارش‌های زیادی از گوشی موردانتظار Nothing Phone (1) منتشر شد و در طی آن‌ها، بخشی از مشخصات فنی این گوشی لو رفت و همچنین به طور رسمی تایید شد این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 778G+ مجهز خواهد شد. حالا به تازگی و براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، قیمت بازارهای جهانی Nothing Phone (1) فاش شد.

image

در این راستا، افشاگر برجسته به نام Mukul Sharma با به اشتراک گذاری تصاویری از صفحه فروش Nothing Phone (1) در وبسایت آمازون قیمت سه کانفیگ این گوشی میان‌رده را اعلام کرد. به علاوه، در این تصاویر بار دیگر تایید شد که Nothing Phone (1) در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

image

 طبق این گزارش، قیمت نسخه پایه Nothing Phone (1) با کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برابر با 470 یورو خواهد بود. با افزایش حافظه داخلی به 256 گیگابایت، قیمت این گوشی به 500 یورو می‌رسد. قدرتمند‌ترین کانفیگ گوشی برند Nothing با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی حدود 550 یورو خواهد بود.

image

image

با توجه به بازه قیمتی Nothing Phone (1)، می‌توان از رقبای آن به گلکسی اس 21 FE و گوگل پیکسل 6 اشاره کرد در حالی که از نظر قدرت پردازشی (تراشه اسنپدراگون 778G+) می‌توان آن را با گلکسی A73 و موتو اج 30 مقایسه کرد. در مجموع، قیمت Nothing Phone (1) برای بازار گوشی‌های هوشمند رقابتی خواهد بود و برای یک میان‌رده معقول به نظر می‌رسد. البته باید اشاره کرد که احتمالا قیمت آن برای سایر بازارها متفاوت خواهد بود. برای مثال، نسخه بازار هند این گوشی با قیمتی معادل 393 دلار به فروش خواهد رسید.

image

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی Nothing Phone (1) قرار است در تاریخ 12 ژوئیه مصادف با 21 تیر رونمایی شود و احتمالا دو هفته پس از آن روانه بازارهای جهانی خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این گوشی موردانتظار می‌توان به نمایشگر 6.55 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 45 واتی اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)