خانهاخبار
اپل گیفت کارت‌های همه کاره جدید خود را به غیر از آمریکا در کشورهای بیشتری عرضه کرد

اپل گیفت کارت‌های همه کاره جدید خود را به غیر از آمریکا در کشورهای بیشتری عرضه کرد

اپل امروز گیفت کارت واحد خود را که با آن همه محصولات را می‌توان خرید، برای کشورهای بیشتری عرضه کرده که می‌تواند خبر خوبی برای ما ایرانیان باشد که برای استفاده از سرویس‌های این شرکت راهی جز خرید گیفت کارت نداریم.
۱۴۰۱/۴/۹

اپل امروز کارت هدیه واحد خود را که برای خرید همه چیز کاربرد دارد، در چندین کشور اروپایی از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، بریتانیا و غیره راه اندازی کرده است.

این کارت را می‌توان در اپ استور و سایر خدمات آنلاین به کار برد، همینطور می‌توان از آن برای خرید محصولات و لوازم جانبی در فروشگاه‌های فیزیکی نیز استفاده کرد. اپل این نوع کارت هدیه را ابتدا در سال ۲۰۲۰ فقط برای مشتریان آمریکایی خود عرضه کرد و سال گذشته آن را به کشورهای کانادا و استرالیا هم گسترش داد. اولین بار این وبلاگ هلندی iCulture.nl بود که در دسترس بودن این مدل کارت هدیه جدید اپل را در اروپا را اعلام کرد.

image

 

قبل از ورود این تک گیفت کارت، دو گیفت کارت مجزای اپل موجود بود، اولی کارت‌های iTunes بود که می‌شد از آنها برای خرید از اپ استور، iTunes Store و خرید حافظه بیشتر آیکلود استفاده کرد و دومی هم کارت‌های هدیه اپل استور بود که برای خرید کالا در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی اپل استفاده می‌شد.

اپل یک صفحه اختصاصی در وب سایت‌های منطقه‌ای خود دارد که توضیح می‌دهد این کارت دقیقا به چه صورت کار می‌کند و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. در مورد این کارت نوشته شده : «محصولات، لوازم جانبی، برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی،آیکلود، و موارد دیگر...این کارت برای همه این موارد است».

مشتریان می‌توانند تصمیم بگیرند که چه مبلغی را می خواهند به کارت خود اختصاص دهند، این کارت همچنین می‌تواند برای اضافه کردن مستقیم پول به موجودی حساب اپل برای پرداخت مواردی مانند محصولات اپل، لوازم جانبی، برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، و موارد دیگر استفاده شود.

این کارت‌های جدید اپل دارای طراحی متفاوت با لوگوهای رنگی اپل هستند. در مجموع پنج طرح وجود دارد و کارت را می‌توان با استفاده از پورتال خرید آنلاین اپل خریداری، شخصی سازی و از طریق ایمیل دریافت کرد.

همانطور که می‌دانید در کشور ما به دلیل تحریم امکان خرید مستقیم از فروشگاه‌های اپل وجود ندارد، لذا این خبر می‌تواند خبر خوبی برای افراد ساکن در ایران باشد، زیرا همگی ما تنها راهی که برای خرید محصولات اپل، خصوصا سرویس‌های آن از قبیل اپل موزیک، اپ استور و غیره داریم، خرید همین گیفت کارت است، بنابراین وجود یک گیفت کارت واحد همه کاره برای خرید همه چیز، با ارائه گزینه کشورهای مختلف، دست ما را برای تغییر کشور و خرید این گیفت کارت جدید بسته به کشور دلخواه بازتر می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)