خانهاخبار
مشخصات فنی گوشی مقاوم گلکسی Xcover6 پرو رسما اعلام شد

مشخصات فنی گوشی مقاوم گلکسی Xcover6 پرو رسما اعلام شد

گوشی مقاوم سامسونگ از پنل پشتی قابل جدا شدن و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.
۱۴۰۱/۴/۸

اولین گوشی مقاوم سامسونگ با پشتیبانی از شبکه 5G به نام گلکسی Xcover6 پرو امروز در وبسایت رسمی سامسونگ آلمان قرار گرفت و مشخصات فنی آن رسما اعلام شد. جدیدترین گوشی مقاوم سامسونگ در حد و اندازه‌های گوشی‌های میان‌رده بازار حاضر شده است و می‌تواند به انتخاب خوبی برای کاربرانی بدل شود که به دلیل شرایط سخت کاری و محیطی نیز به دستگاهی با مقاومت بالا دارند.

image

طبق لیست وبسایت سامسونگ، گلکسی Xcover6 پرو از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی 6.6 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. به لطف افزایش حساسیت لمس، کاربران قادر خواهند بود تا با دست‌های خیس و حتی با دستکش با گوشی خود کار کنند. مطابق انتظار، گلکسی Xcover6 پرو از گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 بهره می‌برد. همچنین گواهی نظامی MIL-810H برای این گوشی مقاوم تدارک دیده شده است تا عملکرد بدون مشکل آن در شرایط سخت محیطی تضمین شود.

image

 

قلب تپنده گلکسی Xcover6 پرو تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود که با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. البته حافظه این گوشی توسط درگاه کارت حافظه microSD قابل افزایش خواهد بود. شایان ذکر است که وزن گلکسی Xcover6 پرو به دلیل ماهیت آن مقداری سنگین است و به 235 گرم می‌رسد. ابعاد ان نیز برابر با 168.8x79.9x9.9 میلی‌متری می‌رسد.

image

 

منبع تغذیه گوشی مقاوم سامسونگ باتری 4050 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که در پشت قاب پشتی قابل جدا شدن قرار گرفته است. توان شارژ گلکسی Xcover6 پرو برابر با 15 وات است و با آداپتور شارژ عرضه خواهد شد. به علاوه، کاربران می‌توانند لوازم جانبی خود را با استفاده از دو پین قرار گرفته در بخش پایینی گلکسی Xcover6 پرو به این گوشی متصل کنند.

image

 

در پنل پشتی گلکسی Xcover6 پرو دو دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با f/1.8 و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با f/2.2 جای گرفته است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن نیز در ناچ قطره‌ای نمایشگر قرار گرفته است. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری OneUI خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گلکسی Xcover6 پرو می‌توان به اسپیکرهای بهبودیافته، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از سامسونگ DEX اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز برچسب قیمتی گلکسی Xcover6 پرو مشخص نشده است ولی براساس شایعات قبلی، این گوشی با قیمت 600 یورویی روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی Xcover6 پرو به همراه تبلت گلکسی Tab Active4 پرو در تاریخ 13 ژوئیه مصادف با 22 تیر رسما رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)