خانهاخبار
مشخصات گوشی گیمینگ جدید شیائومی با نام بلک شارک 5S لو رفت

مشخصات گوشی گیمینگ جدید شیائومی با نام بلک شارک 5S لو رفت

نسخه پلاس از چیپست پرچمدار اسنپدراگون آمده و این یعنی باید منتظر گوشی‌های گیمینگ جدید با چیپست باشیم؛ فعلا نوبت به بلک شارک 5S رسیده است
۱۴۰۱/۴/۸

بعد از این که اوایل ماه جاری میلادی شاهد حضور بلک شارک ۵ شیائومی در بازارهای جهانی بودیم، نوبت به آن رسیده تا توجه خود را به نسخه بعدی این محصول جلب کنیم. به این ترتیب با گوشی‌های Black Shark 5S و نسخه پرو آن روبرو خواهیم بود که Digital Chat Station، یکی از منابع مورد اعتماد در حوزه افشای اخبار و اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات جدیدی در مورد آن‌ها ارائه داده است.

دو محصول یاد شده احتمالا به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و حساس به فشار مجهز خواهد بود که در میانه بالای آن، یک حفره دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود. نرخ نوسازی این صفحه نمایش متأسفانه در این صحبت‌ها نیامده، اما بر اساس شایعات نمایشگر این گوشی هوشمند احتمالا با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی که روی بلک شارک ۵ شاهد آن بودیم، همراه خواهد بود.

همچنین بد نیست بدانید که Black Shark 5S و نسخه پرو آن به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و حافظه داخلیSSD + UFS مجهز خواهند بود.

image

 

اگر به رشته عکاسی یا صرفا عکاسی با موبایل علاقمند هستید، باید بدانید که این بلک شارک 5S میزبان سنسور ۶۴ مگاپیسکلی به عنوان دوربین اصلی است. اما از سوی دیگری نسخه پرو از دوربین ۱۰۸ مگاپیسکلی برخوردار خواهد بود. هر دو محصول از باتری ۴۷۹۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهند بود که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از جمله سایر مشخصات آن نیز می‌توان به موتور X-axis، اسپیکرهای استریو و تریگرهای گیمینگ اشاره کرد.

پیش بینی می‌شود که سری Black Shark 5S شیائومی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)