خانهاخبار
کوالکام تصادفا زمان رونمایی تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو را فاش کرد!

کوالکام تصادفا زمان رونمایی تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو را فاش کرد!

نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام احتمالا تا 5 ماه دیگر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۸

به رسم هر ساله، نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام در هفته اول ماه دسامبر سال میلادی رونمایی می‌شده است ولی امسال به نظر می‌رسد این رونمایی دو هفته زودتر اتفاق خواهد افتاد. در این راستا، امروز وبسایت رسمی کوالکام به طور اشتباهی بنری را به اشتراک گذاشت که خبر از برگزاری رویداد Snapdragon Summit در بازه زمانی 14 تا 17 نوامبر مصادف با 23 تا 27 آبان می‌دهد. به احتمال زیاد، در این رویداد شاهد رونمایی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهیم بود.

image

البته باید اشاره کرد که این خبر پس از مدتی از وبسایت کوالکام حذف شد ولی به نظر می‌رسد رونمایی نسل جدید تراشه پرچمدار اسنپدراگون در این رویداد قطعی خواهد بود. به مانند همیشه، می‌توان انتظار داشت که شیائومی و موتورولا از اولین مشتریان این تراشه باشند و جدیدترین گوشی‌های خود را به تراشه جدید کوالکام مجهز کنند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز چندان جزئیاتی درباره تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو در دسترس قرار نگرفته است ولی تا به امروز مشخص شده است که شناسه مدل آن برابر با SM8550 است. به علاوه، ترکیب پردازنده این تراشه احتمالا شامل یک هسته قدرتمند کورتکس X3، دو هسته کورتکس A720، دو هسته کورتکس A710 و سه هسته کم مصرف A510 خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)