خانهاخبار
گوشی HTC Desire 22 Pro با تراشه اسنپدراگون 695 و قابلیت Viverse رسما معرفی شد

گوشی HTC Desire 22 Pro با تراشه اسنپدراگون 695 و قابلیت Viverse رسما معرفی شد

گوشی جدید HTC با محوریت فناوری واقعیت مجازی و سازگاری با هدست هوشمند HTC Vivo Flow رونمایی شد.
۱۴۰۱/۴/۷

سرانجام HTC پس از مدت‌ها از گوشی جدیدی رونمایی کرد که Desire 22 Pro نام دارد و با تمرکز ویژه بر فناوری واقعیت مجازی توسعه داده شده است. به طور کلی، HTC Desire 22 Pro یک گوشی میان‌رده با مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون 695، باتری 4520 میلی‌امپر ساعتی و نمایشگر ال‌سی‌دی 6.6 اینچی 120 هرتزی محسوب می‌شود.

image

شایان ذکر است که مهم‌ترین و برجسته‌ترین قابلیت HTC Desire 22 Pro پشتیبانی آن از قابلیت واقعیت مجازی است. در این راستا، کاربران قادر خواهند بود تا با این گوشی و هدست‌ واقعیت مجازی HTC به محتوای متاورس دسترسی پیدا کنند. همچنین گوشی جدید HTC به کیف پول مجازی Viverse مجهز خواهد بود که به کمک آن کاربران می‌تواند اموال دیجیتالی خود مانند کریپتوکارنسی را مدیریت کنند. به علاوه، این گوشی با اکوسیستم واقیعت مجازی HTC موسوم به Viverse و محصولات واقعیت مجازی HTC مانند Vivo Flow سازگاری کامل دارد.

image

در پنل پشتی HTC Desire 22 Pro دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی با f/2.4 و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. کانفیگ آن نیز تنها شامل حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود که توسط درگاه کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

image

نرم‌افزار HTC Desire 22 Pro اندروید 12 خواهد بود که توسط باتری 4520 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم 18 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی تغذیه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP67 اشاره کرد. قیمت بازارهای جهانی HTC Desire 22 Pro نیز برابر با 459 یورو خواهد بود. شایان ذکر است که اگر کاربران تا قبل از تاریخ 9 مرداد این گوشی را خریداری نمایند محصولاتی مانند قاب و شارژر بی‌سیم را به رایگان دریافت خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)