خانهاخبار
نسخه بتا رابط کاربری One UI 5.0 ماه بعد میلادی عرضه خواهد شد

نسخه بتا رابط کاربری One UI 5.0 ماه بعد میلادی عرضه خواهد شد

نسخه پایدار و عمومی رابط کاربری سامسونگ در ماه اکتبر (مهر-آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.
۱۴۰۱/۴/۷

همانطور که می‌دانیم، رابط کاربری One UI 5.0 قرار است همراه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 13 در اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار بگیرد. حالا به تازگی وبسایت SamMobile در گزارشی ادعا کرده است که اولین نسخه بتا رابط کاربری One UI 5.0 به همراه اندروید 13 به زودی از راه می‌رسد.

طبق این گزارش، نسخه بتا رابط کاربری One UI 5.0 در هفته سوم ماه بعد میلادی یعنی ژوئیه عرضه خواهد شد. این برنامه بتا برای دستگاه‌های سازگار در دسترس قرار می‌گیرد و با سری پرچمدار گلکسی اس 22 آغاز خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5.0 در ماه اکتبر میلادی عرضه شود.

image

شایان ذکر است که برنامه زمانی عرضه رابط کاربری سامسونگ در سال 2022 جلوتر از برنامه زمانی سال گذشته میلادی است. نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 همراه با سری گلکسی اس 21 در ماه سپتامبر عرضه شد و نسخه اصلی و رسمی آن نیز در ماه نوامبر روانه گوشی‌های سازگار شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ با عرضه سری گلکسی اس 22 اعلام کرد که تمام پرچمداران این تولیدکننده تا 5 سال بروزرسانی سیستم عامل و رابط کاربری را دریافت خواهند کرد و حالا به نظر می‌رسد این بروزرسانی‌های دوره‌ای نیز جزوی از برنامه 5 ساله سامسونگ هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)