خانهاخبار
گواهی بلوتوث عرضه گوشی نوکیا G11 پلاس را تایید کرد

گواهی بلوتوث عرضه گوشی نوکیا G11 پلاس را تایید کرد

گوشی جدید نوکیا احتمالا در چهار نسخه و با تراشه Unisoc روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۷

چندی پیش مشخص شد نوکیا قصد دارد گوشی جدیدی را روانه بازار کند که نوکیا G11 پلاس نام دارد. این گوشی جدید که قبلا در گواهی چینی FCC قرار گرفته بود، امروز در لیست گواهی بلوتوث دیده شد و بخشی از جزئیات مربوط به آن لو رفت. البته قبلا برخی گزارش‌های پراکنده اشاره به عرضه نوکیا G11 پلاس داشتند ولی حالا با قرارگیری گوشی جدید نوکیا در لیست این دو گواهی عرضه آن قطعی به نظر می‌رسد.

image

طبق لیست گواهی بلوتوث، نوکیا G11 پلاس در چهار نسخه TA-1408، TA-1413، TA-1421 و TA-1429 روانه بازار خواهد شد به تراشه Unisoc مجهز خواهد بود. البته شایان ذکر است که نوکیا G11 پلاس هنوز موفق به ثبت گواهی بلوتوث نشده است و در نتیجه در لیست عمومی این گواهی قرار نگرفته است. همچنین همانطور که در لیست گواهی FCC نیز به آن اشاره شده بود، نوکیا G11 پلاس به دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی مجهز خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که نوکیا قرار است از گوشی‌های زیادی متعلق به سری X و سری G در طی نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی کند که از جمله آن‌ها می‌توان نوکیا XR21 5G را نام برد. به علاوه، شایعه شده است که تعداد زیادی از این گوشی‌های هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و به تراشه اسنپدراگون 480 مجهز هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)