خانهاخبار
هتل های 4 ستاره استانبول در میدان تقسیم را بشناسید

هتل های 4 ستاره استانبول در میدان تقسیم را بشناسید

اگر تجربه سفر به استانبول داشته باشید حتما می دانید که هتل های چهار ستاره استانبول در میدان تقسیم به علت قیمت مناسب آن طرفداران زیادی دارد.
۱۴۰۱/۴/۶

اگر تجربه سفر به استانبول داشته باشید حتما می دانید که هتل های چهار ستاره استانبول در میدان تقسیم به علت قیمت مناسب آن طرفداران  زیادی دارد. این هتل ها جدای قیمت مناسبی که در کنار امکانات خوب شان دارند، به بافت مرکزی شهر بسیار نزدیک هستند.

image

 

حضور گردشگران در این منطقه باعث سرزندگی آن شده و برای همین هم هست که نظر گردشگران را اغلب به خود جلب می کند.  دسترسی به فروشگاه ها و برند های معتبر ترکیه، انواع کافه و رستوران های معروف مانند مک دونالد و.. را می توانید با گشتی در دور میدان تقسیم پیدا کنید. البته، یکی دیگر از هزینه های اساسی سفرتان، بلیط  هواپیما هم هست. معمولا پیدا کردن بلیط لحظه آخری استانبول به تهران راحت تر از بلیط چارتر در مسیر دیگر است.  پیدا کردن بلیط لحظه آخری استانبول به تهران آنقدرها هم آسان نیست و برای پیدا کردن و یک خرید امن باید سایت های مربوط به آن را بشناسید.

 بنابراین، با بررسی دائم سایت های مربوطه می توانید بلیط هواپیما را هم ارزان تر تهیه کنید و سفر به صرفه تری داشته باشید. پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید طرفدار سفر به ترکیه هستید یا می خواهید در آینده نزدیک سفری ارزان به استانبول داشته باشید؛ این مقاله را بخوانید.

هتل گلدن پارک

Golden Park Hotel یکی از محبوب ترین هتل های میدان تقسیم استانبول محسوب می شود که در آن می توانید از امکانات رستوران سالن ورزشی، استخر و حمام ترکی و .. استفاده کنید و لذت ببرید. این هتل همچنین ظاهر بسیار شیکی دارد و با دیدن ظاهر آن شاید برخی ها را به اشتباه بیاندازد و فکر کنند که  این هتل 5 ستاره است. این هتل دارای اتاق‌های دبل، تریپل و سوئیت‌های دونفره است و  با رزور هر یک از این اتاق ها می توانید در آن اقامت خوبی را سپری کنید.

 

هتل آیکون

Icon Istanbul Hotel یکی از هتل های بسیار نزدیک به میدان تقسیم محسوب می شود. به طوریکه، با پیاده روی کمتر از 20 دقیقه از این هتل می توانید خود و خانواده تان را میدان تقسیم برسانید. این هتل، علاوه بر داشتن امکاناتی نظیر  کافی شاپ رستوران ، سالن زیبایی، استخر شنا، اسپا،باشگاه بدنسازی به صورت شبانه روزی دارای امکانات ویژه ای مانند کتابخانه، مکانی ویژه برای استعمال سیگار، خشکشویی و  صندوق امانات است.

هتل وایت مونارک

White Monarch Hotel هتل هم یکی از نزدیک ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره نزدیک به میدان تقسیم محسوب می شود. طراحی ظاهری این هتل شباهت خاصی به یک کاخ دارد که همین طراحی شیکی و لوکسی خاصی به ظاهر آن بخشیده است. این هتل هم مانند هتل های عنوان شده دارای خدمات استخر، سونا و حمام ترکی است.

برخی از مسافرها می گویند طراحی اتاق ها و دیزاین این هتل بسیار شبیه به دوره عثمانی است و  شبیه فضای تاریخی طراحی شده است. همچنین، دیوارهای هتل عایق دربرابر صداست و نیازی نیست که نسبت به سر و صدای مزاحم نگران باشید. البته باید بدانید رستوران این هتل به صورت سلف سرویس خدمات رسانی نمی کند اما منوی آن بسیار متنوع است و غذاهای متنوعی در هتل به صورت روزانه طبخ می شوند.

 

هتل گرند گولسوی

Grand Hotel Gulsoy ،هم مانند هتل وایت مونارک دارای فضای تاریخی است و حال و هوای استانبول قدیم را به مسافران می دهد. یکی از مزیت های این هتل علاوه بر دسترسی به میدان تقسیم، دسترسی آسان به مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ است.

این مجموعه همچنین دارای خدماتی از جمله باشگاه بدنسازی، کافه، رستوران، شاتل فرودگاهی استخر و اسپا، خدمات لباسشویی و خشکشویی می باشد. همچنین، اگر زبان ترکی بلد نیستید برای اقامت در این هتل نیاز به نگرانی ندارید چون کارکنانش به  زبان های عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند.

هتل گرند هالیک

  Grand Halic Hoteیکی از هتل های پرطرفدار 4 ستاره استانبول است که طراحی آن با سنگ های مرمر ظاهر زیبای و لوکسی به آن داده است. این هتل همچنین، از ویوی زیبا و دلپذیری نیز برخوردار است تا جایی که منظره روبرویی آن را منظره زیبای خلیج گلدن هورن زینت بخشیده است. اگر می خواهید در این هتل اقامت داشته باشید نیازی به هیچ نگرانی درباره خدمات رفاهی نیست چون این هتل تمام خدمات رفاهی لازم از جمله سالن آرایش، خدمات لباسشویی و خشکشویی اتاق کنفرانس استخر، وای فای رایگان و...را دارد.

هتل بلک برد

Black Bird Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در مرکز شهر ترکیه واقع شده است. نزدیکی به میدان تقسیم و بازار بزرگ و مسجد سلیمانیه از مزیت های ویژه این هتل هستند. برای اقامت در این هتل باید بدانید که ورود به این هتل از ساعت 14 شروع می شود و زمان تحویل اتاق ها نیز مانند سایر هتل ها ساعت 12 است. این هتل درکنار خدمات کافه و رستوران  استخر، سونا، اسپا، حمام ترکی، سالن زیبایی دارای قابلیت اجاره ماشین پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان خدمات پزشکی هم هست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۴۰۱/۴/۷
حداقل بلد نیستسد و اطلاعات ندارید، مطالب اشتباه تو سایت قرار ندهید این هتل ها به اسم 4 ستاره هستن ولی در واقعیت کمترن پس اگه میخواید وارد این معقوله بشید مطلب رو با نظرات مردمی که رفتن این هتل ها بگذارید مثلا هتل گلدن پارک 4 * هستش تو گوگل سرچ کنید زده 3.5 ستاره بر اساس نظر مردم چه برسه به سایت معتبر tripadvisor که اون زده 3 ستاره حالا هتل Nippon Hotel v رو ببینید واقعا 4 ستاره هستش . گرچه میدونم سایت شما کلا انتقادپذیر نیست ولی بهتره مطلبی که میگذارید از چند نفر که چندین باره استابول رفتن و دانش دارن کمک بگیرید .