خانهاخبار
احتمال ارتقای کم تراشه S8 اپل نسبت به S7 در اپل واچ جدید

احتمال ارتقای کم تراشه S8 اپل نسبت به S7 در اپل واچ جدید

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در خبرنامه اخیر خود گفته که تراشه اپل واچ‌های امسال یعنی S8، تغییرات بزرگی را نسبت به تراشه S7 موجود در اپل واچ ۷ در حوزه قدرت تجربه نخواهند کرد، اما تراشه‌های ۲۰۲۳ اپل واچ متفاوت خواهند بود.
۱۴۰۱/۴/۶

شایعه شده است که تراشه S8 اپل واچ سری ۸ از S7 سریع‌تر نخواهد بود و انتظار می‌رود که همگی سه مدل اپل واچ امسال از همان تراشه یکسان استفاده کنند.

در کنار بروزرسانی معمول اپل واچ سری ۸، گزارش‌ها نشان از وجود سه مدل مختلف اپل واچ در خط تولید امسال این محصول پر فروش پوشیدنی اپل دارند. در حالی که تغییراتی در ظاهر و مشخصات کلیدی آنها وجود خواهد داشت، اما ممکن است این سه مدل از یک تراشه تقریبا بدون تغییر استفاده کنند.

image

 

در خبرنامه Power On مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، آمده است که اپل در حال کار بر روی سری ۸ استاندارد، یک اپل واچ SE به روز شده، و یک مدل مقاوم برای ورزش‌های سنگین است. با این حال اعتقاد بر این است که هر سه مدل از تراشه‌های S8 یکسان بهره خواهند برد. S8 لزوما سریع‌تر از S7 موجود در اپل واچ سری ۷ نخواهد بود، زیرا ظاهرا مشخصاتی مشابه S7 و S6 قبل از خود دارد. با این حال طبق گزارش‌ها مدل‌های ۲۰۲۳ یک پردازنده کاملا جدید خواهند داشت.

در مورد تغییر در مدل دیگر اپل واچ هم، اپل واچ SE به مانند قبل متمرکز بر روی ارزش خرید و قیمت مناسب خواهد بود، لذا همان صفحه نمایش قبلی را حفظ خواهد کرد. بروزرسانی S8 یک جهش بزرگ از S5 است که در حال حاضر توسط آن استفاده می‌شود.

با کاهش پشتیبانی اپل از اپل واچ سری ۳ در watchOS 9، گمان می‌رود که اپل می‌تواند SE فعلی را تا قیمت سری ۳ کاهش دهد و همچنین یک مدل SE جدید را به یک جایگزین میان رده تبدیل کند. شایعات قبلی در مورد اپل واچ ۸ حاکی از آن هستند که در اپل واچ سری ۸ باز هم شاهد بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش نسبت به سری ۷ و طراحی متحول شده از نوع تخت خواهیم بود، اما فعلا چیزی را نمی‌توان به طور قطع گفت، پس باید این موارد را به دیده شک و تردید نگریست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)