خانهاخبار
هواوی نوا 10 پرو از شارژ باسیم 100 واتی بهره می‌برد

هواوی نوا 10 پرو از شارژ باسیم 100 واتی بهره می‌برد

جدیدترین گوشی هواوی تنها در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۵

دیروز بود که هواوی به طور رسمی اعلام کرد سری گوشی‌های هوشمند هواوی نوا 10 قرار است در تاریخ 4 ژوئیه مصادف با 13 تیر در چین رونمایی شود. در همین راستا، هرچه به زمان معرفی این گوشی هوشمند نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از آن در دسترس قرار می‌گیرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، حجم باتری و توان شارژ هواوی نوا 10 پرو مشخص شده است که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

image

طبق گزارش افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Webio، هواوی نوا 10 پرو از شارژ باسیم 100 واتی برخوردار خواهد بود که از عمکرد بسیار خوبی نیز برخوردار خواهد بود. این افشاگر ادعا کرده است که باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی هواوی نوا 10 پرو تنها در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد و می‌تواند علی‌رغم ولتاژ پایین خود به رقیب مستقیم دیگر گوشی‌های سایر برندها مانند شیائومی، ریلمی و وان پلاس با توان شارژهای 120 واتی و 150 واتی بدل شود.

image

در گزارش افشاگر چینی همچنین سایر مشخصات فنی هواوی نوا 10 پرو قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان نمایشگر امولد 6.78 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی و حفره کپسولی شکل دوربین سلفی دوگانه نام برد. به علاوه، در پنل پشتی هواوی نوا 10 پرو دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق پیشرفته قرار دارد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دو دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی و لنز پرتره تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

متاسفانه به مانند دیگر گوشی‌های هواوی، پاشنه آشیل هواوی نوا 10 پرو پشیبانی آن از شبکه 4G است. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود. از آن سو، نسخه استاندارد سری نوا 10 پرو به نمایشگر امولد 6.67 اینچی حفره‌دار با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. منبع تغذیه آن نیز باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 66 واتی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)