خانهاخبار
اینستاگرام تایید سن را از طریق سلفی ویدئویی مورد بررسی قرار می‌دهد

اینستاگرام تایید سن را از طریق سلفی ویدئویی مورد بررسی قرار می‌دهد

اینستاگرام به تازگی شروع به تست روش‌های متفاوتی برای تایید سن کاربران کرده است که از جمله آنها سلفی ویدئو و ضمانت اجتماعی است.
۱۴۰۱/۴/۴

اینستاگرام در ایالات متحده شروع به آزمایش روش‌های جدیدی به منظور تایید سن کاربران کرده است. در این روش‌ها، علاوه بر آپلود ساده شناسه خود، روشی که ممکن است تا دو روز طول بکشد تا تایید شود، اکنون دو گزینه دیگر نیز اضافه شده است.

اولین مورد گرفتن سلفی ویدئویی است. اگر این گزینه را انتخاب کنید، دستورالعمل‌هایی جهت راهنمایی روی صفحه به نمایش درمی‌آیند که با پیروی از آنها می‌توانید از این مرحله عبور کنید. پس از گرفتن ویدئو، این ویدئو فقط با Yoti، شرکتی که متخصص تایید سن و شریک اینستاگرام در این حوزه است، به اشتراک گذاشته خواهد شد. فن‌آوری Yoti سن شما را بر اساس ویژگی‌های صورت شما تخمین می‌زند و سپس آن ویدئو حذف می‌شود و نتیجه این فرآیند نیز ممکن است تا ۲۰ دقیقه طول بکشد.

image

 

گزینه دوم ضمانت اجتماعی است، که دقیقا همان چیزی است که به نظر می‌رسد، شما باید از فالوورهای متقابل خود بخواهید تا تایید کنند شما چند سال دارید. فردی که این ضمانت را انجام می‌دهد، خود باید بالای ۱۸ سال داشته باشد و در آن زمان برای شخص دیگری ضمانت نکرده باشد. همچنین پادمان‌های نامعلوم دیگری نیز وجود دارد. شما باید سه نفر را برای دادن ضمانت انتخاب کنید و آنها نیز باید ظرف سه روز به این درخواست پاسخ دهند.

image

اینستاگرام به دو دلیل می‌خواهد بداند شما چند سال دارید: اول اینکه برای استفاده از این اپلیکیشن باید بالای ۱۳ سال سن داشته باشید (در برخی از کشورها این سن متفاوت و بالاتر است)، دوم برای اینکه این برنامه تجربه خود را برای شما مطابقت دهد. به عنوان مثال اگر ۱۳ تا ۱۷ سال سن دارید، حساب شما به صورت پیش فرض به حالت خصوصی خواهد بود و تماس‌های ناخواسته از طرف افراد بزرگسالی که نمیشناسید محدود خواهد شد، همچنین تبلیغاتی هم که برای شما پخش می‌شود متناسب با سن شما تنظیم می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)