خانهاخبار
ایسوس راگ فون 6 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

ایسوس راگ فون 6 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

تراشه پرچمدار کوالکام موفق به ثبت عملکرد موفقیت‌امیز در گوشی گیمینگ ایسوس شده است.
۱۴۰۱/۴/۴

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی گیمینگ نسل جدید ایسوس راگ فون 6 در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است که خبر ار عملکرد قدرتمند تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک می‌دهد. قبلا البته مشخص شده بود که گوشی ایسوس به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهد بود و قرار است جانشین تراشه اسنپدراگون 888 پلاس نسل قبلی شود.

image

طبق لیست این بنچمارک، ایسوس راگ فون 6 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای 1323 و 4239 شده است که بیانگر عملکرد قابل قبول این تراشه است. قبلا نیز وبسایت GSMArena بنچمارکی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک گرفته بود که بر اساس آن امتیازهای گرفته شده توسط این وبسایت مقداری کمتر از نتایج به دست آمده از گوشی راگ فون 6 است. البته باید اشاره کرد که وبسایت GSMArena یک گوشی نمونه اولیه را در اختیار داشته است ولی راگ فون 6 یک محصول آماده فروش است.

image

 

شایان ذکر است که لیست گیک‌بنچ حافظه رم راگ فون 6 را برابر با 16 گیگابایت اعلام کرده است در حالی که در لیست گواهی TENAA مشخص شد که گوشی گیمینگ ایسوس در مدل حافظه رم 18 گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد. البته ممکن است این گوشی در کانفیگ‌های رم 8 و 12 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران قرار گیرد. به علاوه، انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک عملکرد بهتری در اجرای بازی‌های مختلف و رسیدن به فریم ریت بهتر داشته باشد چرا که پردازنده گرافیگی آدرنو 730 آن در مقایسه با تراشه نسل قبلی تا 10 درصد بهبود عملکرد داشته است.

image

در نهایت نیز ایسوس تایید کرده است که گوشی راگ فون 6 به نمایشگر 165 هرتزی و سیستم خنک‌کنندگی بهبودیافته مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی گوشی گیمینگ ایسوس می‌توان به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ 65 واتی و نمایشگر 6.78 اینچی اشاره کرد. به علاوه، راگ فون 6 قرار است در تاریخ 6 ژوئیه مصادف با 14 تیر رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)