خانهاخبار
تصاویر واقعی و رندری هواوی نوا 10 پرو منتشر شد

تصاویر واقعی و رندری هواوی نوا 10 پرو منتشر شد

مدل جدید سری گوشی‌های هوشمند نوا از شارژ 120 واتی و نمایشگر 6.7 اینچی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۴/۴

گوشی هواوی نوا 9 پرو سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد نسل جدید را این گوشی را روانه بازار کند. در این راستا، انتظار می‌رود سری هواوی نوا 10 ماه بعد میلادی معرفی شوند. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر واقعی و رندری هواوی نوا 10 پرو در دسترس قرار گرفته است که طراحی این گوشی را در تمام زوایا نشان می‌دهد. به علاوه، بخشی از مشخصات فنی این گوشی نیز همراه با این تصاویر منتشر شده است.

image

 طبق این تصاویر که توسط افشاگر برجسته چینی به نام WHYLAB در شبکه اجتماعی چینی Webio به اشتراک گذاشته شده است، در پنل پشتی هواوی نوا 10 پرو دوربین سه‌گانه قرار دارد که سنسور اصلی آن دوربین 50 مگاپیکسلی RYYB است. به علاوه، طراحی جزیره دوربین نیز در نوع خود جالب توجه است چرا که سه دوربین هواوی نوا 10 پرو توسط نوار سیاه‌ رنگی احاطه شد‌ه‌اند که در آن مشخصات فنی دوربین‌ها نوشته شده است. همچنین دور دوربین میانی را نیز حلقه طلایی فرا گرفته است.پنل پشتی هواوی نوا 10 پرو همانطور که مشخص است حالتی براق دارد و در آن لوگوی هواوی و برند نوا حک شده است.

image

شایان ذکر است که هواوی نوا 10 پرو در یک بنر تبلیغاتی نیز دیده شده است که در آن پنل جلویی این گوشی به خوبی مشخص است. در این راستا، گوشی جدید به هواوی به نمایشگر خمیده مجهز است که میزبان ناچ کپسولی شکل دوربین سلفی است. باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد در ناچ این گوشی دو دوربین سلفی جای گرفته است. البته نکته قابل توجه این تصویر این است که جزیره دوربین هواوی نوا 10 پرو توسط نوار طلایی رنگ احاطه شده است و دیگر خبری از نوار سیاه رنگ نیست.

در این بنر تبلیغاتی همچنین اشاره شده است که هواوی نوا 10 پرو از شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه این تصویر چندان با کیفیت نیست و مشخص نیست که این گوشی به دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود یا از دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

به لطف دیگر افشاگر شناخته شده به نام OnLeaks، تصاویر رندری با کیفیتی از هواوی نوا 10 پرو در اختیار کاربران قرار گرفته است که این گوشی را در دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهند. تنها تفاوت این رندرها با تصاویر واقعی این است که در رندرها لوگوی برند نوا حذف شده است. در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی هواوی نوا 10 پرو می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی اشاره کرد که در خود سنسور اثر انگشت را جای داده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)