خانهاخبار
هواوی هدفون FreeBuds Pro 2 را معرفی کرد

هواوی هدفون FreeBuds Pro 2 را معرفی کرد

نسل جدید هدفون پرمیوم هواوی از درایورهای دوگانه و گواهی ضدآب IP54 بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۴/۴

هواوی امروز رسما از جدیدترین هدفون پرمیوم و پرچمدار خود موسوم به FreeBuds Pro 2 رونمایی کرد که البته قبلا بخش بزرگی از مشخصات فنی آن لو رفته بود. از ویژگی‌های برجسته هدفون FreeBuds Pro 2 می‌توان به درایورهای دوگانه، سه میکروفون برای حذف نویز تا 47 دسی‌بل و عمر باتری بسیار زیاد اشاره کرد.

image

طبق اعلام رسمی هواوی، مهم‌ترین قابلیت هدفون FreeBuds Pro 2 سیستم صدای دوگانه Hi-Res است که از بازه فرکانس 14 هرتز تا 48000 هرتز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، ویژگی اکولایزر تطبیق‌پذیر این هدفون نیز قادر خواهد بود تا با یادگیری نحوه قرارگیری ایرباد در گوش بهترین صدا را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از نظر قابلیت حذف نویز، هدفون FreeBuds Pro 2 به لطف بهره‌گیری از سه میکروفون می‌تواند تا 47 دسی‌بل از صدای محیط را کاهش دهد در حالی که نسل قبلی این هدفون تنها تا 40 دسی‌بل را پوشش می‌داد.

image

شایان ذکر است که هدفون FreeBuds Pro 2 به مانند سایر هدفون‌های موجود در بازار می‌تواند صدای مزاحم محیط را در حین تماس کاهش دهد. برای بهبود عملکرد این قابلیت، هواوی هدفون خود را به سیستم الگوریتم عصبی جدیدی مجهز شده است با گذشت زمان روتین کاربر را یاد می‌گیرد. همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، صدای هدفون FreeBuds Pro 2 توسط برند فرانسوی Devialet توسعه داده شده است که وعده صدایی باکیفیت را می‌دهد.

image

 

باید اشاره کرد که هواوی حجم باتری هدفون FreeBuds Pro 2 را اعلام نکرده است ولی ادعا کرده است این هدفون می‌تواند با کمک کیس شارژ خود تا 30 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. به علاوه، خود هدفون‌ها نیز با یک بار شارژ و با قابلیت حذف نویز فعال قادر خواهد بود تا 4 ساعت موسیقی را پخش کند. با غیر فعال کردن قابلیت حذف نویز، این مدت زمان به 6.5 ساعت می‌رسد. هواوی همچنین اعلام کرد که FreeBuds Pro 2 از گواهی IP54 ضدآب و گرد و غبار بهره می‌برد.

image

 

بر چسب قیمتی هدفون جدید هواوی نیز برابر 200 یورو است و در سه رنگ آبی، سفید و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. به علاوه، کاربران اروپایی با خرید این هدفون پرمیوم یک دستبند هوشمند هواوی بند 7 را نیز هدیه دریافت خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)