خانهاخبار
طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فلیپ 4 نسخه Bespoke Edition با رنگ‌بندی‌های مختلف همراه می‌شود

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فلیپ 4 نسخه Bespoke Edition با رنگ‌بندی‌های مختلف همراه می‌شود

ظاهراً نسخه جدید گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ دارای رنگبندی بسیار بیشتری نسبت به نسخه Flip 3 خواهد بود.
۱۴۰۱/۴/۳

سامسونگ گلکسی Z Flip 3 Bespoke Edition در اکتبر 2021 به فروش رسید. این نسخه جدید از زد فلیپ 3 با قیمتی بیشتر، به خریداران خود اجازه داد تا رنگ‌های قاب جلویی و پشتی گوشی را با 49 ترکیب رنگ ممکن سفارشی کنند. اکنون یک گزارش جدید ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ 4 در آینده، نسخه سفارشی خود را با ترکیب رنگ‌های بیشتر عرضه خواهد کرد.

image

 

به گفته منابع SamMobiles ، گلکسی زد فلیپ 4 نسخه Bespoke Edition بیش از 49 ترکیب رنگ در ارائه خواهد داد. با این حال، این مقاله شماره خاصی نداشت و همچنین نشان نداد که چه رنگ هایی برای گوشی در دسترس خواهد بود. Flip 3 Bespoke Edition دارای رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی، سفید و زرد برای قاب جلویی و پشتی بود که همچنین انتخاباتی برای رنگ مشکی یا نقره‌ای برای دور قاب گوشی در نظر گرفته شده بود.

در همین مقاله همچنین آمده بود که گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition در مقایسه با همین نسخه در نسل قبلی، در نقاط بیشتری از جهان عرضه خواهد شد. زد فلیپ 3 در این نسخه خاص در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره، بریتانیا و ایالات متحده عرضه و فروخته شد. حالا در نسل جدید قرار است این مدل در سایر کشورهای اروپایی و آسیایی نیز به فروش خواهد رسید، اما باز هم جزئیات دقیق آن فاش نشده است.

افشای اطلاعات و شایعات قبلی در مورد گلکسی زد فلیپ 4 تنها برخی تغییرات جزئی در طراحی را در مقایسه با Flip 3 نشان می‌دهد. برخی از مشخصات فاش شده بیانگر این است که گلکسی Flip 4 دارای صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی با نمایشگر بیرونی 2.1 اینچی خواهد بود. همچنین ممکن است پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به همراه باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی برای آن تعبیه شده باشد. سایر مشخصات شامل 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 10 مگاپیکسلی برای سلفی که در داخل صفحه نمایش قرار داه شده است. امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)