خانهاخبار
گوشی Nothing Phone (1) با تراشه اسنپدراگون 778G پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

گوشی Nothing Phone (1) با تراشه اسنپدراگون 778G پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

اولین گوشی برند Nothing قرار است به زودی و از طریق سیستم دعوتی به فروش برسد.
۱۴۰۱/۴/۳

گوشی موردانتظار برند Nothing موسوم به Nothing Phone (1) در چند وقت اخیر موضوع بحث بسیاری از اخبار بوده است و هر چه به زمان رونمایی آن در تاریخ 12 ژوئیه مصادف با 21 تیر نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌های بیشتری در مورد این گوشی به گوش می‌رسد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی Nothing Phone (1) در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و برخی از جزئیات سخت‌افزاری آن مشخص شده است.

image

طبق لیست این بنچمارک، اولین گوشی برند Nothing از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 778G+ بهره خواهد برد در حالی که شایعات قبلا اظهار کرده بودند که سخت‌افزار این گوشی تراشه جدید اسنپدراگون 7 نسل یک خواهد بود. در این راستا، تراشه اسنپدراگون 778G+ نسخه بهبودیافته تراشه اسنپدراگون 778G محسوب می‌شود که به پردازنده مرکزی Kyro 670 و هسته پردازشی اورکلاک شده با فرکانس 2.51 گیگاهرتزی مجهز است. پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو 642L است.

image

از دیگر مشخصات فنی حاضر در لیست گیک‌بنچ می‌توان به حافظه رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 بر پایه رابط کاربری NothingOS اشاره کرد. به علاوه، گوشی Nothing Phone (1) در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای 797 و 2803 شده است. قبلا شایعه شده بود که گوشی Nothing Phone (1) از شارژ 45 واتی و نمایشگر 6.55 اینچی اولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی بین 90 تا 120 هرتز بهره خواهد برد. برچسب قیمتی آن نیز احتمالا زیر 500 دلار خواهد بود و از طریق برنامه دعوت‌نامه به فروش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)