خانهاخبار
شرکت ناتینگ امروز ۱۰۰ دستگاه از گوشی ناتینگ فون 1 را به حراج می‌گذارد

شرکت ناتینگ امروز ۱۰۰ دستگاه از گوشی ناتینگ فون 1 را به حراج می‌گذارد

شرکت ناتینگ اعلام کرده که از امروز به مدت ۴۸ ساعت، ۱۰۰ عدد از اولین گوشی‌های تولید شده ناتینگ فون 1 را به صورت نسخه‌های محدود که شماره این گوشی‌ها به طور خاص در کنار بدنه آنها حک شده است، در یک حراجی به فروش می‌رساند.
۱۴۰۱/۴/۲

شرکت ناتینگ پروژه تلفن هوشمند جدید کارل پی یعنی ناتینگ فون 1 را در نمایشگاه Ar Basel به نمایش گذاشته است. در این نمایشگاه این شرکت فاش کرده که ۱۰۰ عدد دستگاه اول تولید شده توسط StockX به حراج گذاشته خواهد شد و تمام عواید آن صرف یک موسسه خیریه می شود.

این حراج از اوایل امروز شروع شده و تا ۴۸ ساعت آینده ادامه خواهد داشت. از این مدل گوشی فقط ۱۰۰ مدل به طور محدود موجود است و شماره هرکدام از آنها کنار دستگاه حک شده است. هرکسی که طالب خرید این نسخه‌های محدود اولین گوشی شرکت ناتینگ است باید یک حساب کاربری در StockX ایجاد کند و سپس مبلغ پیشنهادی خود را برای آن ارائه دهد.

image

اولین نسخه ناتینگ فون 1 که همانطور که مشخص است در کنار آن شماره ۱ از ۱۰۰ حک شده است

مناقصه با حداقل مبلغ ۱۵۶ دلار آغاز شده است، اما در حال حاضر بالاترین پیشنهاد به ۲۰۰۰ دلار (در زمان نگارش این مطلب) رسیده است که احتمالا بالاتر هم خواهد رفت.

رویداد معرفی گوشی ناتینگ فون 1 قرار است در ۱۲ جولای (۲۱ تیر) برگزار شود، بنابراین در این برهه زمانی تنها جزئیات کمی از این گوشی در دست است. حتی طراحی ناتینگ فون 1 هم به طور تمام و کمال نشان داده نشده است، و ما فقط پشت و کناره‌های این گوشی را دیده‌ایم. به نظر می‌رسد که کارل پی مدیر عامل ناتینگ، این حرکت هوشمندانه را انجام داده تا توجه‌ها را بیشتر به سمت اولین گوشی این شرکت جلب کند.

ناتینگ فون 1 با آلومینیوم ۱۰۰٪ بازیافت شده، پلاستیک ۵۰٪ دوست‌دار محیط زیست و چراغ‌های جذاب در پشت

نکته جالب توجهی که وجود دارد هشداری است که در وب سایت شرکت StockX مشاهد می‌شود: «ناتینگ فون 1 به طور کامل در آمریکای شمالی پشتیبانی نمی‌شود». این موضوع احتمالا مشکلی است که میان گروه‌های پشتیبانی وجود دارد، اما مهم‌تر از آن این است که نشان می دهد شرکت ناتینگ قصد ندارد این محصول خود را در ایالات متحده آمریکا عرضه کند و دلیل آن هم شاید موفقیت شرکت وان پلاس در آمریکای شمالی است که جزو معدود برندهای چینی است که در بازار این منطقه در حوزه گوشی‌های اندرویدی جای پای خود را محکم کرده است.

شرکت ناتینگ گفته که تحویل گوشی برای افرادی که این نسخه‌های محدود را خریداری می‌کنند تا ۳۵ روز زمان می‌برد که این احتمالا مصادف می شود با زمان عرضه عمومی گوشی‌های ناتینگ.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)