خانهاخبار
تصویر جدید موتو اج 30 لایت طراحی آن را نشان می‌دهد

تصویر جدید موتو اج 30 لایت طراحی آن را نشان می‌دهد

مدل جدید سری اج 30 از دوربین 64 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۱/۴/۲

از سری موتورولا اج 30 تا کنون مدل‌های استاندارد و پرو روانه بازار شده است و حالا این تولیدکننده قصد دارد تا گوشی موتو اج 30 لایت را نیز به زودی رونمایی کند. در این راستا، امروز تصویری جدید از این گوشی هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی پنل پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

 طبق این تصویر، در پنل پشتی موتو اج 30 لایت جزیره مستطیلی‌شکل دوربین قرار دارد که ضمن تایید شایعات قبلی نشان می‌دهد موتو اج 30 لایت از یک سنسور 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپیتکال بهره می‌برد. دیگر دوربین نیز به احتمال زیاد لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود. البته باید اشاره کرد که دو گوشی موتو اج 30 و موتو اج 30 پرو به سه دوربین مجهز بودند.

image

تصویر جدید موتو اج 30 لایت

در بخش پایینی پنل پشتی نام موتورولا حک شده است و طبق انتظار نیز لوگوی این برند در مرکز قاب پشتی قرار گرفته است. به علاوه، به نظر می‌رسد این لوگو دیگر میزبان سنسور اثر انگشت نخواهد بود و کلید فیزیکی پاور با این سنسور امنیتی ادغام خواهد شد. کلیدهای کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار دارد.متاسفانه در این تصویر پنل جلویی موتو اج 30 لایت نمایش داده نشده است ولی طبق شایعات انتظار می‌رود گوشی جدید موتورولا به نمایشگر 6.28 اینچی POLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز باشد. به علاوه، این نمایشگر احتمالا میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

تصویر رندری موتو اج 30 لایت

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی موتو اج 30 لایت می‌توان به تراشه اسنپدراگون 695، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد. باتری این گوشی نیز احتمالا حجمی برابر با 4020 میلی‌امپر ساعت خواهد داشت که از شارژ 30 واتی پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که قبلا در خبری مشابه اشاره شده بود که موتو اج 30 لایت با برچسب قیمتی 400 یورویی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)