خانهاخبار
عرضه نسخه 5G گلکسی M13 در آینده‌ای نزدیک

عرضه نسخه 5G گلکسی M13 در آینده‌ای نزدیک

شایعه شده است که نسخه 5G گوشی گلکسی M13 سامسونگ، با سخت افزاری متفاوت نسبت به نسخه 4G آن به زودی عرضه می‌شود.
۱۴۰۱/۴/۱

سامسونگ ماه گذشته از گلکسی M13 4G مجهز به اکزینوس 850 رونمایی کرد، حال شایعه شده است که به زودی نسخه 5G آن را که دارای پردازنده Dimensity 700 است، معرفی خواهد کرد. منبعی که این خبر را داده، ادعا می‌کند که گلکسی M13 5G دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع HD+ LCD با تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل بر اینچ، و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که انتظار می رود از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی کند.

image

 

M13 5G دارای دو گزینه حافظه 64GB/4GB و 128GB/6GB خواهد بود. همچنین این گوشی از گسترش رم مجازی از طریق ویژگی RAM Plus و افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت از طریق کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند جدید سامسونگ دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو است و در پشت آن هم یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی M13 5G از ۱۱ باند شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ آبی، قهوه‌ای و سبز عرضه می‌شود.

هنوز هیچ خبری از سامسونگ در مورد گلکسی M13 5G منتشر نشده است، اما منبع این خبر ادعا می‌کند که این شرکت کره‌ای آن را به زودی همراه با مدل 4G در هند عرضه خواهد کرد. اما به نظر نمی‌رسد که این مدل فقط به هند منتهی شود و به زودی پس از هند، شاهد عرضه جهانی آن نیز خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میمی

۱۴۰۱/۴/۴
چرا دیگه خبر نمیذارین