خانهاخبار
طبق گزارش‌ها اپل قصد سفارش ۸۰ میلیون پنل اولد برای آیفون ۱۴ را دارد

طبق گزارش‌ها اپل قصد سفارش ۸۰ میلیون پنل اولد برای آیفون ۱۴ را دارد

به گزارش خبرگزاری ETNews، اپل به زودی سفارش ۸۰ میلیون پنل اولد را تسلیم شرکت سامسونگ دیسپلی می‌کند تا عرضه سری آیفون ۱۴ تا حد امکان به تاخیر نیافتد.
۱۴۰۱/۴/۱

امروز گزارشی از منابع کره‌ای به نقل از افراد داخل صنعت نمایشگرها، که با برنامه‌های اپل و سامسونگ دیسپلی آشنا هستند، در مورد برنامه اپل برای سفارش نمایشگرهای آیفون ۱۴ منتشر شده است. به نقل از رسانه ETNews، شرکت سامسونگ دیسپلی قرار است تا ۸۰ میلیون پنل اولد را برای آیفون‌های سری ۱۴ اپل تهیه کند. این گزارش ادامه می‌دهد که انتظار می‌رود تولید و تحویل پنل‌ها به صورت انبوه، در سه ماهه سوم امسال آغاز شود.

image

 

اپل امسال چهار مدل آیفون ۱۴ را تدارک دیده است، دو مدل پرو که رده بالا هستند و دو مدل استاندارد که در رده معمولی قرار دارند. از نظر صفحه نمایش هم دو نسخه ۶٫۱ اینچی و دو مدل ۶٫۷ اینچی عرضه خواهد شد. سامسونگ دیسپلی پنل‌های اولد را برای همه این مدل‌ها ارائه می‌کند. در همین حال گزارش شده است که ۳۸٫۱۷ میلیون از این پنل‌ها، هم به آیفون ۱۴ مدل پایه و هم به آیفون رده بالای ۱۴ پرو مکس اختصاص خواهد یافت.

سری آیفون ۱۴ از پنل‌های اولد مبتنی بر LTPS-TFT و اولدهای LTPO-TFT استفاده خواهند کرد، اما هنوز مشخص نیست که کدام صفحه نمایش‌ها به کدام مدل‌های آیفون اختصاص خواهند یافت. در گزارش دیگری که اخیرا منتشر شده، گفته شده که اپل انتظار داشته که از پنل‌های اولد شرکت BOE نیز استفاده کند و این هفته مشغول ارزیابی این پنل‌ها برای سری آیفون ۱۴ است. اصرار اپل برای استفاده از پنل‌های اولد شرکت دیگری به غیر از ال جی و سامسونگ، به دلیل ایجاد قدرت چانه‌زنی بیشتر برای کاهش قیمت نمایشگرهایی است که اپل به این دو شرکت کره‌ای سفارش می‌دهد، اما تاکنون گزارش قطعی و جامعی در مورد اینکه وجود شرکت چینی BOE موجب این مهم شده است، وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)