خانهاخبار
مشخصات فنی موتو تب G62 لو رفت

مشخصات فنی موتو تب G62 لو رفت

جدیدترین تبلت موتورولا در دو نسخه 4G و وای‌فای روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۳۱

موتورولا که سابقه زیادی در ساخت و توسعه گوشی‌های هوشمند پایین و میان رده دارد سال گذشته با معرفی تبلتی مقرون به صرفه به بازار تبلت‌های اندرویدی بازگشت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا در حال آماده‌سازی برای عرضه تبلتی دیگر به نام موتو تب G62 است.

image

طبق این گزارش، تبلت موتو تب G62 در رده تبلت‌های میان‌رده بازار قرار می‌گیرد ولی هنوز نحوه عرضه و زمان رونمایی آن مشخص نشده است. به علاوه، این تبلت در لیست کنسول گوگل پلی نیز قرار گرفته است که براساس آن، موتو تب G62 از نمایشگر با رزولوشن 2000 در 1200 بهره می‌برد. باید اشاره کرد که رزولوشن نمایشگر موتو تب G62 مشابه تبلت موتو تب G70 است ولی به احتمال زیاد تبلت جدید موتورولا از نمایشگر 9.7 اینچی بهره خواهد برد در حالی که موتو تب G70 به نمایشگر 11 اینچی مجهز است.

image

موتو تب G70

قلب تپنده موتو تب G62 برای نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 665 خواهد بود. از آن سو، سخت‌افزار مدل وای‌فای این تبلت میان‌رده تراشه اسنپدراگون 678 است. شایان ذکر است که علی رغم تفاوت‌های جزئی این دو تراشه، هر دو آن‌ها سه سال پیش معرفی و عرضه شدند‌اند و در نتیجه، نمی‌توان انتظار عملکردی عالی را از آن‌ها داشت. همچنین به همراه این سخت‌افزار، موتو تب G62 به حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود و نرم‌افزار آن نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری اختصاصی موتورولا خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)