خانهاخبار
اطلاعات کانفیگ‌های سری شیائومی 12S لو رفت

اطلاعات کانفیگ‌های سری شیائومی 12S لو رفت

سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه خواهند شد.
۱۴۰۱/۳/۳۰

همانطور که می‌دانیم، شیائومی قصد دارد از سری پرچمدار جدیدی به نام سری شیائومی 12S رونمایی کند که شامل نسخه استاندارد شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو است. در این راستا، امروز گزارشی منتشر شد که حاوی اطلاعاتی از کانفیگ‌های سری شیائومی 12S است.

طبق این گزارش که از طرف افشاگر شناخته شده به نام Mukul Sharma در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، نسخه استاندارد سری در نسخه پایه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، با افزایش قیمت حافظه داخلی این نسخه به 256 گیگابایت می‌رسد. مدل قدرتمند شیائومی 12S نیز به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی مجهز خواهد بود. همچنین باید اشاره کرد که قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود.

image

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، شیائومی 12S پرو در دو نسخه تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و دایمنسیتی 9000 روانه بازار خواهد شد. در این راستا، نسخه اسنپدراگون شیائومی 12S پرو با حافظه رم 8 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. به مانند نسخه استاندارد سری، اخرین کانفیگ شیائومی 12S پرو شامل رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی خواهد بود. از آن سو، نسخه دایمنسیتی این پرچمدار تنها در دو کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه اسنپدراگون شیائومی 12S پرو به شارژ فوق سریع 120 واتی مجهز خواهد بود. شایان ذکر است که انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری اخبار و گزارش‌های بیشتری در مورد این سری پرچمدار به گوش برسد و جزئیات دقیق‌تری از آن‌ها در دسترس قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)